Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Randy

wietpas(softdrugs) maar waar is de bierpas(harddrugs) ?

Recommended Posts

ik heb gehoord als je als belg,buitenlander,allochtoon enz... naar de locale gemeente bureau gaat in nederland voor er zogezegd te wonen in nederland en een formulier aan te vragen voor een inwoner te worden ....

 

dat kan volledig zonder boe of ba normaal ... en je doet gewoon of je in nederland wilt gaan wonen etc ...

 

en na enkele dagen of misschien zelfs dezelfde dag kan je over je formulier beschikken

 

vanaf dat je dat formulier hebt en je gaat naar de coffee shop(s) Kan je u wel inschrijven en consumeren als zogezegd nederlander ....

 

en van zodra je dit hebt gedaan kunne ze het je niet meer afpakken want er zijn nog geen wetten voor opgesteld voor zulke dingen ...

 

dat heb ik van verschillende coffeeshop houders en hun advocaten gehoord dus er is altijd nog wel een gouden binneweg volgens hun om toch aan je geliefde kruidje te kunne komen .

E

met alle gevolgen van dien zullen hier nog wel wat problemen van komen maar maakt mij niet uit , ze willen gewoon een inzicht laten krijgen dat ze er toch nog altijd aan zullen moeten werken

 

ik hoop dat alle coffee shop houders en advocaten hun kunst kunnen uitoefenen en een weg vinden om deze problemen te kunnen vermijden en zonodig de wietpas te doen verdwijnen ...

 

kijk naar zwitserland en spanje , praag enz daar is het wel al gelegaliseeerd in een europese staat daar zouden ze beter is een voorbeeld van nemen , daar kunnen wel alle nationaliteiten hun ding doen ....

 

 

 

gesloten 18 + ganja clubs ok eigen distributie (import en export) ok legaliseer ,laat een hoop papierwerk gebeuren en vraag taxen (belastingen)

 

iedereen is blij niemand kan zagen want alllez is legaal en klaar is kees ...

 

waarom pasje en ditje en datje , kan je beter wiet automaten maken waar je je pas in moet steken of je bankkaart zodat je ineens kan pinnen

 

die machines zijn correkt en het bespaart een hoop moeite , tijd en risico voor de eigenaar of houders want die kunnen dan geen overtredingen meer maken want het is de machine die het werk doet ....

 

 

 

 

 

geen slecht idee eh auto maten waar je met de kaart kan pinnen voor je geliefde kruiden etc te consumeren gewoon een hokje huren automaten plaatsen met camera bewaking en klaar is kees

 

dan kunnen de houders ook geen overtredingen doen dan moete ze maar de automaat anders instellen of ontdoen van fabrieksfouten haha ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goede voorstellingen .. mee eens..

Alleen besef goed dat hier miljairdairs uit de bier/frisdrank industrie achter zitten.

Remember het bericht (las ik hier ergens, dat door wietgebruik alcoholverkoop daalt :zoek)

Dat is precies de bedoeling wat men hier wil in NL.. zodat de een grote alcohol industrie die met de G begint daar profijt van heeft natuurlijk.

Deze firma is overgenomen in 2008 door s werelds grootste Alc/frisdrankindustrie.

Toevallig, daar ik alle begin van deze heisa ongeveer vanaf toen langzaam zag floreren... tm nu..

En dan komt als kers op de taart dat men alleen poepwiet mag verkopen tm 15% (komt ook nog w.s)

Dus veel shops zouden dan overgaan op horeca, (om niet failliet te gaan) = grotere afname drank/frisdrank ---> quotum alc industrie.

Denk ook nog eens aan het debiele idee, dat er ineens weer drankverkoop kan in tankstations.

Dit zal leiden dat mensen savonds meer drinken, en meer overlast en meer verkeersongevallen... ware het niet dat dit een gouden business is voor alle ondernemers die leveren aan de overheid, (hulpdiensten , materialen nieuwe uitvindingen aansmeren)

1+1 = 2

 

Mensen word eens wakker en ga eens wat uitzoeken en je zal versteld staan..

Er is maar 1 ding wat de regering wil, dat is ons kapot maken zodat ze uiteindelijk alles onder de duim hebben.

Ware het niet dat opstelten nu ineens goedkeuring heeft voor een nationale politie, wat totaal TEGENSTRIJDIG IS,

I.v.m het afgeven van de wietpas gegevens aan LOCALE politie inzage (right...)

 

And so on, ik kan nog wel even doorgaan zo maar voor mij is het alweer meer dan genoeg.

Ik snap iedereen niet, en ook niet de demonstranten.. goed idee.. maar 500 man is een lachertje (voor de meerderheid)

ik zal zweren dat er meer dan 1 miljoen blowers zijn in NL..

 

Of gaan we nou weer wachten tot het te laat is en gedane zaken bijna niet om te keren zijn??

Of we laten het op zn beloop en zien nederland volledig in de criminaliteit verdwijnen..

Cannabis en coffeeshops is het hart van de nederlandse economie stelletje debielen..

 

Leuk ook straks met de btw verhoging.. (kost je biertje ook weer meer .. 1+1)

En dan nog de drang met registraties blablblabla..

 

Bless, p.s als iemand ff inhaakt op mijn reactie.. graag :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...