Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vanheezik

Wanner gaan auto's bloeien

Recommended Posts

Hallo

 

 

Ik heb big devils #2, volgens sweetseeds duur het 9 weken (63dage) tot ze klaar zijn. Wanneer gaan de meeste auto's in bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een week of 2 zie je meestal wel geslacht :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 10 autoflowers staan buiten, en door de kou groeit het ook niet zo hard , volgens mij heb je fem zaden ?? dan gewoon lekker genieten van de plant en zoveel mogelijk met rust laten :bier

succes met je leuke soortjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn Lowryder #2 begon te bloeien 21 dagen na ontkiemen, beetje voorgegroeid onder TL en voor de rest buiten in de zon (die nu spijtig genoeg spoorloos verdwenen is).

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey vanheezik

 

De start vd bloei verschilt van soort tot soort. Meestal kan je bij auto's na een week of 2-3 wel het geslacht bepalen.

 

Maar een vast moment kan je er niet opplakken. Naar wat ik weet van auto's, is dat zij na het bereiken van een aantal internodes beginnen met de bloei.

 

Dit heeft waarschijnlijk te maken met stoffen die vrijkomen gedurende die periode. En zo de plant aanzetten tot het bloeien.

 

Maar er zijn natuurlijk nog een x-tal factoren die meebepalen wanneer ze tot bloei overgaan.

 

Op het forum vindt je hier meer info over.

 

Ook tel je best enkele weken bij de prognose van de zaadleverancier. Als ze beweren 9 weken, maak er dan maar 11 van :o

 

Veel succes met je kweekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt er maar net aan hoe je omstandigheden zijn.

zo heb ik samen met een kameraad AK47auto gezet.

hij voor het raam en ik onder de lamp... en onder de lamp heb je toch echt een paar weken voorsprong.. zal het ook mee spelen dat het nog niet echt zonnig is geweest en het plantje voor het raam dus veel minder licht heeft gehad.

 

maar de meeste auto's zouden rond de 3e/4e internode de bloei zo'n beetje beginnen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...