Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Wiet^Maxx

www.Wietplaza.nl Slecht !!

Recommended Posts

Wietplaza zijn forum heeft praatjes dat wij ( wietforum.nl forum Slecht zijn )

en dat wij planten klein houden lees dit maar is !!! :::

 

 

Dit zegt iemand op het wietplaza.nl :

 

 

 

Geplaatst: Vr Mrt 19, 2004 5:00 pm Onderwerp:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

als je temperatuur en alles je kweek helemaal perfect zullen ze na 8 weken bloei wel klaar zijn als je geluk hebt 8 weken met bloei groei erbij kunnen ze eraf je draai vaker in jaar kom je op zeflde gewicht uit gemiddeld na jaar , zelf laat ik me wietje 2 weken later staan vind dat dat geen kwaad kan , 10 weken ongeveer pp heb ik het dan over , zijn ze keihard, vic en alle andere soorten zijn in 8 weken al goed , als je je hok niet onder controle hebt temeratuur constant duurt het wel 12 weken ,temperatuur stabiel en alles stabiel gaat het sneller , maar meesten die ik ken hebben pp 10 tot 12 weken staan , maar voor 85 dagen dat is weken zit er niet veel aan beetje kleine toppen, maar waarom de overdreven reactie ,wil niet lullig doen maar op wietforum als ik daar wat lees denk ik echt van jonge jong hoe komen ze bij de gekste dingen, wiet plaza staat de echte informatie!!!!!

 

Wietplaza is zeker wel de beste van de wiet forum sites!!, niet om te slijmen, maar kwa niveau van de kwekers is dat zeker zo!!!!!! , wietforum is echt een forum met veel ''kwaakers'' er op iedereen kent alles in de theorie maar in de praktijk kan wel eens anders zijn zelf hebben ze nog nooit een hok gezien grote of klein zelf hebben ze nog nooit een plantje groot gebracht (sommigen wel natuurlijk) maar de meesten weten niet veel , niet negatief maar stuur dan niet zulke nare post van dat ze veeel beter zijn........

 

 

Weet je wat ik lekker vind op een forum als je je mening kan geven of het nou negatief is of positief dat je er wat kan van aan trekken of niet , maar tegen woordig zie ik steeds vaker mensen die zich aangevallen voelen terwijl het de mening is van een mede kweker , mag toch of denk ik verkeerd, als ik mee eens ben zeg ik het en als ik er niet mee eens ben zeg ik dat maar ga niet iemand weg zetten of iemand verbeteren omdat hij een post heeft gestuurd die in mijn ogen negatief is, het is de mening van de gene die de post stuurt ,LATEN WE GEZELLIG HOUDEN.

 

Ga anders naar de ''goede kwekers'' op wiet portaal...

 

ps: me vingers doen pijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

S.v.p. geen discussies hier over andere Forums en sites. Zeker niet over de Wietplaza want dat ligt nogal gevoelig. Ik sluit het onderwerp en zal deze post morgen verwijderen.

Edited by Bambo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...