Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
azeriox

Inner Vissions Mushroom Growkit

Recommended Posts

Naast me mini wietprojectje hierbij ook een verslagje over deze geestveruimende vriendjes van me!:lol:

 

2 Jaar geleden splitste mijn en psychedelica haar wegen elkaar,,, wat daaruit voort is gekomen is een perspectief op de wereld die ik nog nooit had kunnen zien.

 

Ik ben begonnen met LSD blotters,,, daarna Microdots geziene de intensere ''hight'' van de trip. De trips die ik en een kameraad hebben gehad hebben een stempel op onze vriendschap gedrukt, ik kende hem al 14 jaar ( ben nu 21 ) en tijdens onze trips hebben we onze echte persoonlijkheden zonder schaamte of ongerustheid kunnen uiten. Nou is het bij LSD wel zo en met name in de dosissen die wij gebruiken 300-900 UG dat je perspectief zo veranderd dat het soms moeilijk te sturen is,,, Nou hebben we voor een paar weken terug 20 gram p.p Sclerotia Atlantis uitgeprobeerd wat ons opviel was dat de ''mindfuck'' een stuk minder was ... maar daarbij ook die intensheid die je vind in een trip... Daarom nu PADDO`S !

 

 

Tips, Reacties, Comments zijn uitermate welkom!

 

 

 

Greets ^.^

 

gallery_33818_13769_302291.jpg

gallery_33818_13769_1045503.jpg

gallery_33818_13769_34625.jpg

gallery_33818_13769_567393.jpg

gallery_33818_13769_483357.jpg

gallery_33818_13769_432195.jpg

Edited by azeriox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi,

 

Leuk dat je met je eerste paddo growkit begint! Ergens bovenaan de indexpage vind je mijn topic over mijn paddo growkit. Ik ben inmiddels al met mijn tweede vlucht bezig en heb al veel geleerd, dus ik adviseer je daar ff te kijken. :lol:

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paddos komen dichter bij de natuur dan lsd vind ik zelf uit ervaring.

lsd komt hard meer neutraal naar 1 punt en piek, meer op het hallucineren gericht.

Paddos gaan dieper op het onderbewustzijn in wat ik persoonlijk een erg mooie ervaring vind.

De euforie die je ervan krijgt en met ogen dicht mooie symmitretische in elkaar gevormde koepels zien in allerlei kleuren, de visuals,

Dit wordt niet voor niets voedsel van de goden genoemd :lol:

 

Lsd heb ik al jaren niet genomen maar ik heb er wel veel plezier mee gehad destijds met mijn maten.

Maar het effect vind ik bij lsd dat de werking toch net iets strenger aan komt dan de paddos.

Daarnaast kan een goede lsd trip ook wel eens 8 uur lang duren waar je de dag erna nog lichtjes van tript en even vaag bent,

waar je bij paddos 4 uur tript en erna een relaxte uitflow hebt icm een jointje.

De dag erna weer gewoon normaal na een slaaprust van 10 uur en een goed ontbijtje.

 

Als je een kweeksetje koopt ergens krijg je er vaak geen spijt van.

tegenwoordig zitten ze kant en klaar in een kweekzak waar je enkel wat water bij moet gooien en 4 oogstjes vanaf haalt.

Het mooiste vind ik zelf van sporeprint tot paddo flushes in een shotgun tek maar dit vereist een paar kleine mycologie waardigheden.

desalniettemin geen moeilijke kennis, als je die paar dingetjes kent is het kweken van de cubensis niet moeilijk te noemen.

(Je kunt veel leren er over als je in mijn topics kijkt)

 

je kan ook kiezen in sterkte,

zoals de mexicaanse en thai geven niet zon zware visuals maar wel veel euforie en lachen,

de thai deed mij denken aan een soort licht mdma effect, wel super euforie en lachkicks maar weinig trippen.

Echt een soortje waar je normaal nog mee op straat kunt lopen en uit gaan.

 

Bij soorten als de pes hawai en mazaptecs ,albino , krijg je te maken met de visuals zowel met ogen open als dicht.

Dan verdwijnt het lachen in een out of space gewaarwording waar je je eigen tegen komt, maar gelukkig duurt dit ook altijd maar 4 uurtjes lang.

Bij deze soorten loop je niet meer op straat maar kun je beter thuis of ergens op de bank liggen aangezien het lopen naar de wc al bijna tot kruipen word. Een paar voorgedraaide joints is geen slecht idee.(wiet maakt de trip rustiger en aangenamer)

Dit is iets waar niet iedereen tegen kan, op dit punt word het spiritueel waar het eng kan worden voor iemand die niet in het spirituele geloofd.....hier voor waarschuw ik altijd mensen die deze soorten willen proberen.

 

Succes!

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Paddos komen dichter bij de natuur dan lsd vind ik zelf uit ervaring.

lsd komt hard meer neutraal naar 1 punt en piek, meer op het hallucineren gericht.

Paddos gaan dieper op het onderbewustzijn in wat ik persoonlijk een erg mooie ervaring vind.

De euforie die je ervan krijgt en met ogen dicht mooie symmitretische in elkaar gevormde koepels zien in allerlei kleuren, de visuals,

Dit wordt niet voor niets voedsel van de goden genoemd :lol:

 

Lsd heb ik al jaren niet genomen maar ik heb er wel veel plezier mee gehad destijds met mijn maten.

Maar het effect vind ik bij lsd dat de werking toch net iets strenger aan komt dan de paddos.

Daarnaast kan een goede lsd trip ook wel eens 8 uur lang duren waar je de dag erna nog lichtjes van tript en even vaag bent,

waar je bij paddos 4 uur tript en erna een relaxte uitflow hebt icm een jointje.

De dag erna weer gewoon normaal na een slaaprust van 10 uur en een goed ontbijtje.

 

Als je een kweeksetje koopt ergens krijg je er vaak geen spijt van.

tegenwoordig zitten ze kant en klaar in een kweekzak waar je enkel wat water bij moet gooien en 4 oogstjes vanaf haalt.

Het mooiste vind ik zelf van sporeprint tot paddo flushes in een shotgun tek maar dit vereist een paar kleine mycologie waardigheden.

desalniettemin geen moeilijke kennis, als je die paar dingetjes kent is het kweken van de cubensis niet moeilijk te noemen.

(Je kunt veel leren er over als je in mijn topics kijkt)

 

je kan ook kiezen in sterkte,

zoals de mexicaanse en thai geven niet zon zware visuals maar wel veel euforie en lachen,

de thai deed mij denken aan een soort licht mdma effect, wel super euforie en lachkicks maar weinig trippen.

Echt een soortje waar je normaal nog mee op straat kunt lopen en uit gaan.

 

Bij soorten als de pes hawai en mazaptecs ,albino , krijg je te maken met de visuals zowel met ogen open als dicht.

Dan verdwijnt het lachen in een out of space gewaarwording waar je je eigen tegen komt, maar gelukkig duurt dit ook altijd maar 4 uurtjes lang.

Bij deze soorten loop je niet meer op straat maar kun je beter thuis of ergens op de bank liggen aangezien het lopen naar de wc al bijna tot kruipen word. Een paar voorgedraaide joints is geen slecht idee.(wiet maakt de trip rustiger en aangenamer)

Dit is iets waar niet iedereen tegen kan, op dit punt word het spiritueel waar het eng kan worden voor iemand die niet in het spirituele geloofd.....hier voor waarschuw ik altijd mensen die deze soorten willen proberen.

 

Succes!

Nw

 

 

Hey NW :lol: Bedankt voor je reply en ik ga zeker wat van je topics bekijken!

Wat je post over de werking van LSD was eigenlijk precies datgeen wat mij niet lukte op te schrijven.

De piek is vaak zo intens dat je van een trip in een eindeloze space geraakt.

Ook vind ik het loopen soms niet al te fijn omdat ik al een denken ben is een spiraal van denken soms net iets ''te'' .

Wel houd ik van een reis door me onderbewustzijn omdat ik er dan een goeie zelfreflectie overheen kan gooien!

Kan niet wachten tot me 1e harvest..:P ben zoooo ontzettend benieuwd naar me nieuwe vriendjes haha!

 

 

Greets,

 

Jeremy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hi,

 

Leuk dat je met je eerste paddo growkit begint! Ergens bovenaan de indexpage vind je mijn topic over mijn paddo growkit. Ik ben inmiddels al met mijn tweede vlucht bezig en heb al veel geleerd, dus ik adviseer je daar ff te kijken. :lol:

 

Succes!

 

Yes ben er zelf ook enorm blij mee xD !

nog 2 en half uur en dan gaat de box in de zak! maak me alleen nog wat zorgen over het afgieten van het water uit de bak zonder de bak te besmetten of de helft er uit te laten vallen!

Ik heb helaas geen warmtemat maar wel een 2350 LM TL x2 ( heb hier me wietplantjes onder staan ( Groei ) en de temp is altijd tussen de 20-25 graden.. Ideaal lijkt mij.. nou weet ik alleen niet hoe mijn vriendjes zullen reageren op de intensiteit van het licht..

 

groetjes Jeremy!

 

 

AND KEEP UP THE GOOD WORK XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...