Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
home grower

welke maat potten bij 12/12 ssyteem

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik wil de volgende ronde het 12/12 systeem gaan proberen. Dus 12 uur licht vanaf ontkiemen.

 

Weet alleen niet wat voor maat potten ik nodig heb om de planten te laten groeien totdat ze geslacht laten zien, ong. 20 dagen? Heb een voorgroei tentje met 2 setjes t-neon van 55 watt.

 

De vrouwtjes komen in een DR150 tent met 2 Gavita pro 600w. Dus kunnen denk ik ongeveer 80 vrouwtjes in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor 12/12 vanaf ontkiemen geldt hetzelfde als voor autoflowers, verpotten tijdens de kweek gaat ten koste van je opbrengst, en van TL naar HPS tijdens die kweek vraagt ook gewenning van de planten. Verder duurt het meestal wat langer dan bij snelle auto's voordat ze geslacht laten zien, reken maar eerder op een week of vier.

Stel je zaait 169 zaden (13x13) om 80 vrouwtjes over te houden, dan bedek je met 7x7x18cm (0.7 liter) potjes een oppervlak van 91x91cm, waarschijnlijk al flink teveel voor je voorgroeitent. Kleinere potten lijken me voor een maandje voorgroei wel erg krap, maar misschien dat je het met (niet de kleinste) rootrainers o.i.d. net redt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...