Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
waterpijp73

NLX: zegt me niX

Recommended Posts

Ik heb vandaag nieuwe stekjes besteld voor zaterdag.....NLX is 't geworden......

 

weet hier iemand meer vanaf.....wat is er anders aan qua voeding geven dan bijvoorbeeld santa's, of k2 ??

 

ik heb ze nog nooit gehad namelijk...

 

't enigste wat ik ervan weet is dat 't een kruising is van northernlight, en dat ze wel eens lang kunnen staan (bloeien)

 

reacties graag :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb er ook staan van 10-15 cm.

Vanaf wanneer is het beste om ze in bloei te zetten?

Als ze 70-90 cm groot zouden moeten worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waterpijp, ik wil je niet ongerust maken maar je weet eigenlijk niet wat je koopt met de NLX stekken die je op het ogenblik op de markt kunt verkrijgen. De NorthernLight zit er in maar de X is de onbekende factor. Die staat nl voor elke soort waarna deze is afgekruisd. Vorig jaar had, ik meen Turttle, de pech dat er een dikke Haze doorheen zat. Hij werd geconfronteerd met bomen van hier tot Tokio.

Maar collega's om me heen hebben deze soort ook gekweekt en dat bleven weer lage struiken. Ik heb het nog even nagevraagd, maar er zij geen bijzonderheden te melden en dat houdt in dat het in feite voor jou een probleemloos wietje moet zijn. Wel was de prijs een probleem maar dat kan ook aan de grote aanvoer van vorig jaar hebben gelegen. (Engeland lag een flink tijdje dicht) Gewoon voeden als elk ander wit wietje en het lijkt me dat je weer een topopbrengst tegemoet gaat. Succes met je kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van jouw is goed gekruist Waterpijp.

Dat is iets wat ik 100% zeker weet.

8/9 weken zonder dat ze je in de lamp groeien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...