Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vrax

hup bij scrog gevraagt !

Recommended Posts

eene goede avond

ik ben bezig met men eerste binnen kweek en ben maar direct voor scrog gegaan..

alles gaat goed tot nu toe enkel een beetje last van de varenrouwmug maar heb ik opgelost d.m.v nematoden.

gebruik de bacto.mycoryza.buffertaps van ene Sannie.en gebruik ook de sugar punch en mad shack van sannie!

maar nu had ik nog en vraagje.. zoals je kan zien op de foto's zijn er een paar grote bladeren van vooral van de sugar punch die boven het scrog net hangen.

zou ik die mogen afknippen om meer licht te kunne geven aan de onderliggende nodes die de plek dan kunne opvullen...

of heeft de plant die grote bladeren nodig voor haar energie omzetting d.m.v fotosynthese

ze staan van 10.02 op 12/12 dus ze gaan nog wat groeien denkik

gallery_30477_13600_1120166.jpg

gallery_30477_13600_1039538.jpg

gallery_30477_13600_3554179.jpg

gallery_30477_13600_40587.jpg

 

gallery_30477_13600_1751834.jpg

gallery_30477_13600_2624432.jpg

gallery_30477_13600_2450726.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt er gaas boven gespannen om te scroggen.

Maar ik zie toch een hoop lege plekken waar iets had kunnen groeien.

Of heb ik het mis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo , ik persoonlijk zou de grote bladeren die veel plaats nemen onder het net proberen te steken in plaats van af te snijden , doe ik altijd :lol: probeer de volgende x voor toppen te hebben van rond de 40 cm , als je de klok om draaid dan groeien ze nog 3 w door maar is goed voor de eerste x direct scroggen goed zo ! grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

peperfreak

wat is dat nu voor opmerking?

daar kan deze jonge toch niks mee

eerlijk is eerlijk zijn scrog ziet er goed uit voor de eerste x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer de grote bladeren onder het net/toppen te houden dmv buigen. Als er veel vocht tussen de bladeren blijft zitten zal je toch iets moeten uitdunnen. Voor een eerste scrog ziet het er goed uit. Volgende keer iets langer voorgroeien. Mijn stellingsregel is omzetten naar bloei als het net voor 40 procent gevult is,maar dat is natuurlijk ook soort afhankelijk. Elke kweek win je meer ervaring.

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...