Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

fireblade928

Welke bereiding is oké?

Recommended Posts

Hallo,

Ik zou graag minder roken(last met luchtwegen) daarom ga ik eens space-cake proberen.Via internet heb ik 2 methodes gevonden.Bij de ene hak je de weed fijn en meng je het onder de deeg,de andere is met weedboter.Welke methode is de beste?

En bij het maken van de boter mag je dan alles in één pot gooien(water,weed en boter) of doe je de boter en de weed in een aparte pot die in de pot met kokend water drijft?

Alvast bedankt voor reakties en nog veel blow fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop gewoon een cakemix

doe bij het kneden je wiet en/of je hasj erdoor kneed dat goed door elkaar

en bak de cake volgens de gebruikelijke methode

 

let wel op gaat erg goed ruiken dus be aware :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

ik heb het geprobeerd met pre-deeg+3.5gr. weed,heb het in 2 keer op gegeten en heb niets gevoeld.Te weinig W of slechte deeg(met raapolie,neemt die de thc wel op???)

En bij de methode met weedboter mag je dan alles in één pot gooien?

Hopelijk heeft hier iemand ervaring mee en weet ook ongeveer verhouding water,boter en weed,alvast thanks,groetjes :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietboter maak je doorgaans van je bladafval (na een kweek dus).. Je kan wel gewoon de boter die in de cake moet smelten en daarin je wiet heel fiijn verkruimelen... als je hash gebruikt, wordt het nog beter opgenomen. Zorg dan wel dat je hash heel klein maakt en dat je steeds blijft roeren.. Dat geld ook voor wiet.

 

Bij 3,5 gram in een cake zou je toch wel wat moeten voelen, al denk ik dat je er ook gerust 5 of 7 gram in kan doen.. Maar als je er minder in doen, kan je ook gewoon twee plakjes nemen. Doe dat dan wel met twee uur ertussen, voor hetzelfde geld komt hij wel hard aan en dan ben je neit blij als je twee plakken op hebt.

 

Realiseer je ook dat de high van een cake erg anders is dan het stonede van een joint...Porbeer anders een hashmelk te maken, simpel en erg effectief. En je hoeft niet een hele cake te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Ik denk dat er te weinig in was,heb wel een kleine eetkick gehad.

Maar voor het maken v/d weedboter,mag je dan alles in één pot gooien,of moet je het zoals je chocolade smelt(een grote pot water waar een potje met chocolade drijft).groetjes :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan het zoals bij chocolade doen (au bain mariehuana) maar je kan het ook gewoon in een pannetje doen.. Of, snij de boter in blokjes, doe in een kommetje/potje oid en zet het even in de magnetron... even roeren dat alles vloeibaar is, hash erin sprokkelen en klaar is kees.

 

Hou er rekening mee dat het stollen wel even duurt.. wanneer je het direct voor een cake gaat gebruiken is het niet erg, kneden van deeg gaat veel sneller als je je boter eerst even smelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb pas nog 2 cake's gemaakt.....

 

Ik heb het volgend ervoor nodig gehad per cake:

 

250 gram cakemeel (honig)

3 eieren

200 gram boter

50ml melk

 

en een cakevorm natuurlijk.......

 

eerst heb ik de boter in een pannetje gedaan om te smelten.....vervolgens heb ik 12 gram goeie (binnen) wiet goed fijngemaakt, en in de boter gedaan.....

 

dit heb ik even op een laag vuurtje laten ''trekken''....maar de boter mag niet gaan koken...

 

vervolgens heb ik 't nog 24uur op de verwarming laten staan.....

 

De volgende dag heb ik het pannetje met boter gepakt, en er 3 eieren en 50ml melk doorheengeklopt met een mixer....dit gaat nou goed, omdat de boter nog een beetje warm is.....

 

toen heb ik de cakemix en 200gram suiker erdoorheen gemixt....

 

de cakevorm heb ik een beetje ingevet met gewone boter, en hier gaat dan 'de deeg in...

 

75 minuten op 160 graden in de oven laten staan....en smullen maar....

 

zo heb je een stuk of 15-20 plakjes waar je behoorlijk gaar van word :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...