Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Pieter45

Politie prikt eigen mythes over wietteelt door in onderzoeksrapport

Recommended Posts

Na een intensieve propagandacampagne van zo’n tien jaar, over cannabisteelt onder dwang en grote, gewelddadige criminele organisaties, prikt de politie nu haar eigen mythes door in het onderzoek ‘Geldbomen op zolder: thuiskwekers van hennep in beeld’. De inhoud van het rapport is zo ontnuchterend, dat het vijf maanden lang achter is gehouden.

 

 

Max Daniel te gast bij Pauw & Witteman

 

Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van de Taskforce Aanpak Georganiseerde Hennepteelt, de club waarvan Max Daniel jarenlang het uithangbord was. De vraag is of de journalisten die zo gretig jarenlang Daniels fabeltjes hebben opgeschreven en uitgezonden, nu verhaal gaan halen bij deze Hollandse Harry J. Anslinger. Daar geeft het rapport namelijk alle reden toe. Wietkwekers worden niet gedwongen, gebruiken of ondervinden geen geweld, hebben meestal gewoon een baan en geen strafblad.

 

Op het vandaag gepubliceerde onderzoeksrapport prijkt als publicatiedatum september 2011. Waarom het vijf maanden achter gehouden is, is een vraag die hopelijk door de Tweede Kamer aan minister Opstelten van veiligheid en justitie wordt gesteld. Sowieso bieden de bevindingen stof voor een groot aantal kritische Kamervragen aan de minister. De belangrijkste: wanneer gaat de regering nu eindelijk werk maken van regulering van de cannabisteelt in Nederland? Alle inspanningen van politie en justitie zijn volmaakt zinloos. Zoals de onderzoekers schrijven: ‘voor iedere opgerolde kwekerij komt er minstens weer één in de plaats’.

 

Hieronder vind je de belangrijkste conclusies van het onderzoek.

 

Klik op de link hieronder voor het voledige artikel,

 

http://www.voc-nederland.org/2012/02/polit...erzoeksrapport/

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hehe

 

eindelijk mensen die er werk van gaan maken

 

moet binnekort voorkomen zonder advocaat

 

ja ik ben een liefhebber in hart en nieren van deze plant

 

` Liefhebbers `die zijn er volgens het ondezoek niet ?????????????

 

nou beste mense

ik weet wel zeker dat er 100 000 en Liefhebbers van cannabis in nederland zijn

 

ook ik werk op eigen houtje

word nergens toe gedwongen en heb met niemand wat te maken

betaal de stroom netjes !

en heb een baan ,

daar doe ik dus niemand kwaad mee !!

en crimineel geld verdiene

NEE

ik hou alles zelf en rook het in de loop der tijdzelf op

 

ben zo pissed op dit systeem

 

de liefhebbers heeft politie in de afgelopen jaren allang wegepest uit het wietkweek circus

 

nou ik vind dus dat die hobbykweker weer alle ruimte moeten krijgen

om rustig hun gang te gaan

 

 

well see

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het helemaal met je eens Elmo......je bent fel, maar je slaat de spijker precies op zn kop. Ik hoop dat die 100.000en cannalovers 1 dezer dagen 1 front gaan vormen. Er zijn trouwens ook zat mensen die niks met wiet hebben, maar het ook een zielig zaakje van de overheid vinden. Het word tijd dat er eens naar de mensen geluisterd word. Hoop dat 20 april verrassend veel mensen naar Amsterdam brengt, en dat we serieus genomen worden. Of zou op 20-12-2012 cannabis legaal worden??? Heeft ook met bewustwording te maken toch? Lets hope so

 

 

peace ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het probleem zit 'm in de mensen die nooit blowen, en blaten dat ze blowers en kwekers keihard moeten aanpakken omwille de veiligheid of iets dergelijks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet het, de helft van de mensen kijkt je aan alsof je een junk bent als je een jointje rookt.....zelf wel lekker zuipen alsof t niks is ;) .

Ik hoop echt dat de tijden nu eens wat gaan veranderen, deze maatschappij word gekker en gekker(op een negatieve manier dan). Revolution :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeer de officier van jusitite daar ook van te overtuigen

ik moet terecht staan

 

omdat de politie mijn 11 buitenplantjes meegenomen ( lees : gestolen ) heeft ;)

 

 

de plantjes stonden buiten 2 in een eigen pot de andere verdeeld in 2 potten

 

meedere buren hebben verklaard dat ze geen last van me hebben en dat de agent de plantjes beter kon laten staan

Mn buren he :execute

maar toch meegenomen vorig jaar aug.

 

kregen regenwater ! en was voor eigen gebruik

grootste plantje was 40 cm hoog de kleinste 4 cm met 1 zielig topje eraan

 

 

 

beetje triest dat ik daar voor voormoet komen , terwijl die agent eigenlijk een dief is

maargoed

well see

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees

zal ik hem vertellen dat de meeste gewoon vredelievende mensen zijn met liefde voor

de belangrijktste plant van deze planeet

plant mag gewoon weg niet langer verboden zijn

 

we moeten toch met zn allen GROENER GAAN LEVEN ?????????

 

 

waarom is de groenste plant ter wereld dan nog steeds verboden

;)

 

plant veel cannabis !!!!en het co2 probleem gaat vanzelf weg

 

 

die plant is niet slecht de mensen die de plant liefhebben ook niet

 

 

 

de mensen die aan het idiote verbod en systeem meewerken zijn de boosdoeners !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...