Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
uier

Vraagske

Recommended Posts

Wa moek doen om die traceerbare dinge in mijn urine zo snel mogelijk te doen verdwijne??

 

Merci :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

van horen zeggen;

 

vitamine B (de b staat voor bananen ,broccolie)

 

bruin brood( weer de b ) met appelstroop

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci, kmoe binne twee weke e plaske gaan doen. Melk drinken, helpt da ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

durf ik niet te zeggen vorige post heb ik ook van horen zeggen.

 

beetje plas van kennis of partner inleveren of meenemen???????????????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er was hier al een topic over, maar ok. Er is een soort van speciaal sapje die ze in canada in elke growshop verkopen,als je dat drinkt een uur ofzo voor de test dan is je urine schoon. Ik weet niet meer hoe het heet maar ze adverteren er ook voor in de engelstalige"highlifes". Als je het niet kan vinden wil ik het wel ff voor je uitzoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel citroenzuurzuur drinken schijnt ook te helpen, net als drinken van azijn.

zal ik dus veel eerder kiezen voor citroenzuur.

Beide "sapjes" zullen zo puur niet echt smaken,

maar ga gerust naar de supermarkt en haal daar een paar kiwi's en een flesje citroenzuur.

schil de kiwi's, snij ze in blokjes en doe ze in een maatbeker.

doe daar een flinke scheur citroensap bij, een laagje water en wat suiker naar smaak toevoegen. vervolgens de staafmixer erop en je hebt een heerlijk drankje.

 

van dit drankje circa een halve liter per dag drinken voor een week (liefst 2),

en je zal niet snel positief worden bevonden.

en glazen azijn schijnt beter te werken,

maar wordt liever betrapt dan een glas vol azijn achterover te gieten :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf op een internaat waar we wekelijks thc testen kregen en ik kan je zeggen daar word van alles geprobeertmaar ja tevergeefs allemaal he ik weet niet hoelang het geleden is dat je geblowd hebt maar als het binnen minder dan 6 weken terug was denk ik dat je met een probleem zit het thc gehalte zit dan standaard te hoog maar als de tijd tussen de test en de laatset keer dat je gebruikt hebt meer of of gewoon 6 weken is heb je eigenlijk niks te vresen en als het een afgescermede ruimte is waar je moet plassen neem dan gewoon de pis van iemand anders mee in een reageer buisje of iets dergelijks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gistre nog geblowd... :o Kga idd probere om pis van iemand mee te krijge!! Anders zit ik zwaar in de shit!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel sport doen en veel drinken,

ze kijken naar het percentage thc in je bloed als die te laag is dan is het "natuurlijk"

dus veel drinken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keb vandaag moete pisse, ipv binne 2 weke, kwas totaal nie voorbereid. Dienen test gaat dus zeker positief zijn :o Kzalt mogen uitlegge aan mijn ouders :)

 

Iemand ervaring me zulke KLOTE dinge??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk hoe het loopt en zeg niet teveel laat je ouders het woord doen :o en als ze iets vragen gwoon rustig antwoord geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom willen je ouders dan zo'n test doen? Zo te zien heeft je schoolwerk er wel onder geleden. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom willen je ouders dan zo'n test doen? Zo te zien heeft je schoolwerk er wel onder geleden. :)

Nee, komt niet van mijn ouders, maar van mijn directeur :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisterenavond resultaat gahad, POSITIF natuurlijk... Kvlieg niet van school, omdat ik in mijn laatste jaar zit. Maar ik moet nu onder begeleiding en iedere maand plake gaan brenge!!! En daaar komt nog is bij da mijn ouders mega pissed zijn!!!

 

 

Waarom wordt wiet zo overroepe?? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap het allemaal wel van je ouders. Komt wellicht omdat ikzelf ook vader ben en dan ook nog eens een insider op cannabisgebied.

School en cannabis combineren nou eenmaal niet goed. Je schoolprestaties gaan er absoluut onder lijden. Dat weet je ook allemaal wel, het is gewoon zo lekker om stoned te zijn. ;)

Het zijn allemaal keuzes die je nu maakt maar waar voor jou best wel wat gevolgen aan zitten. Wel of geen diploma maakt behoorlijk verschil uit.

Je zou de cannabis even kunnen laten voor wat het is tot je eindexamen om de zaak niet verder op de spits te drijven. :o Of vind je het al heel lastig om niet te blowen.

Laat nog eens horen tegen die tijd hoe het is afgelopen. Ook als je in de shit zit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alé keb mij afspraak op 4 maart, ondertss al bijna twee weke zonder wiet :) ! Kzal wel iet laten weten hoe het geweest is..

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

in de test komt ook naar boven een creatine waarde, hoe lager deze uitvalt des te meer de urine is ""verdunt".

heel veel water drinken dag voor de test zal de waarde van de thc omlaag brengen, maar ook je creatine gehalte.

je kunt ook, ik neem aan dat ze er bij zijn als je je plasje produceerd, van te voren met je nagels over een chloor blokje krabben en dan over de vingers plassen :o .

het is maar wat je zelf verwacht en er voor over hebt.

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer anders via internet iets te bestellen

heb zelfs al nep urine gevonden :)

en vitamine drank met xtra creatine

maar creatine kan je ook kopen bij een kruidenwinkel word gebruikt door sporters

 

zoeken ze specifiek op thc of ook op andere stoffen?

want als dat zo is kan je ook maar beter geen brood eten met maanzaad dan zouden ze nog sporen kunnen vinden van opiaten in je urine

 

maar vraagje waarom die testen eigenlijk?

lijkt wel een strafkamp ofzo :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze week voor de tweede keer gegaan, weer is een saai gesprek dat wéér is op niets uitliep... 1 positief punt, het is volledig annoniem. En ik mag met de uitslag van de urinetest doen wat ik wil... School zal er dus nix van te weten komen...

 

 

Kan dus blijven blowen, maar zal dan wel naar die gesprekken moeten blijven gaan. Maar dat heb ik er wel voor over :)

 

 

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...