Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dennissie

SP grootste partij?

Recommended Posts

Voor legalisatie en regulatie.

Meeste linkse partijen zijn voor.

 

(niet zoals de blowers die pvv stemmen, en zo ook tegen legalisatie stemmen)

 

@elmo

Idd, wel een gedoogkamer maar geen gedoogbeleid... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar kan je beter mee praten...

dan de Partij Van Vrijheidsontneming

Share this post


Link to post
Share on other sites

standpunten over cannabis van de SP

 

SP :: STANDPUNTEN

 

STANDPUNT :: DRUGS

De verkoop en teelt van softdrugs voor de Nederlandse markt moet worden gelegaliseerd. Aan de vreemde situatie dat coffeeshops wel softdrugs mogen verkopen maar het spul niet geteeld mag worden moet een einde komen. Het wordt steeds duidelijker dat legalisering grote voordelen heeft. Er kunnen eisen en beperkingen worden gesteld, bijvoorbeeld aan het THC-gehalte. Kwaliteitscontroles van de softdrugs die in coffeeshops wordt aangeboden wordt mogelijk, het beperken van de gezondheidsschade moet voorop staan. Ook wordt met legalisering voorkomen dat de georganiseerde misdaad enorm veel geld verdient met de productie en handel in softdrugs. Legalisering van softdrugs leidt ook tot een forse besparing voor politie en justitie en tot extra inkomsten door belastingheffing. Er moet meer ingezet worden op preventie en het geven van goede voorlichting aan de jeugd.

 

Handel in harddrugs moet strafbaar blijven. Voorlichting over de schadelijke gevolgen van het gebruik van harddrugs blijft van groot belang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stem zelf ook SP.. omdat de rest gewoon niks waard is. maar echt concrete plannen heb ik nog niet gelezen. als ik een partij zou beginnen zou ik WEL met iets concreets komen. 10 planten onder ** lampen = LEGAAL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey amnees, ik wil niemand wat opdringen hoor.....maar zou je niet eens gauw een partij beginnen dan :wacko: ....denk dat je redelijk wat stemmen binnen harkt :rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...