Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
lyp

heb ik enig cosmisch nut?

Recommended Posts

heuh sorry mijn vorige post is een béétje offtopic maar dat kwam vanwege Xytras' reactie 'Zeker naar 'The Matrix' gekeken Hex?' waarmee ik maar wilde zeggen dat je niet weet wat waar is, en wat niet. En nee dit heeft er niets mee te maken dat ik de matrix gezien heb, want zo dacht ik er ook over vóórdat de matrix uitkwam. Uiteraard heb ik die film al wel weet ik niet hoeveel keer gezien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
heuh sorry mijn vorige post is een béétje offtopic maar dat kwam vanwege Xytras' reactie 'Zeker naar 'The Matrix' gekeken Hex?' waarmee ik maar wilde zeggen dat je niet weet wat waar is, en wat niet. En nee dit heeft er niets mee te maken dat ik de matrix gezien heb, want zo dacht ik er ook over vóórdat de matrix uitkwam. Uiteraard heb ik die film al wel weet ik niet hoeveel keer gezien :lol:

Mij reaktie op Hex was eigenlijk een grapje, en ik vindt jouw post helemaal niet off topic!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mij reaktie op Hex was eigenlijk een grapje, en ik vindt jouw post helemaal niet off topic!

 

he dat het een grapje was, was wel duidelijk hoor... maar ik ging door op die matrix dus vandaar dat ik um offtopic bestempelde

 

maar goed om te horen dat je da nie vind!

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens ik :-D zijn jullie allemaal junks :? ne tzal u leren met mij te grappen :lol: :lol: junks junks junks junks junks junks junks junks :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohoooooooooooooo!!!!!!!!!!!

 

Mij een beetje voor een junk uitmaken he ik zal je!!!! wtnd_9.gif wtnd_76.gif wtnd_79.gif hntrhltg_42.gif gwlt_14.gif gwlt_43.gif gwlt_63.gif gwlt_115.gif asshole.gif bootyshake.gif greywink.gif thumb.gif

 

Groetjes,

erodome

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat ik deze topic niet eerder heb gevonde, zeer leuke topic vind ik het, en aangezien mijn vader er veel mee bezig is met alles wat je hier kan lezen in het topic, vond hij de pc in eens ook leuk en ging alles lezen (een half uurtje later mocht ik weer op me pc) :lol:

 

ben zelf persoonlijk er niet echt mee bezig, maar vind het wel interessant.

en me grannie is er helemaal goed in (ze is surinaams) maar ze gaat naar mijn mening soms iets te ver, zoals erodome een tijdje terug schreef over die zwarte magie dat ze zich daar niet mee bezig houdt, me oma dus in een zekere zin wel, maar dan om haar familie te beschermen tegen mensen die de familie willen kwaad doen, en vaak komen de dingen ook uit die ze zegt, soms vind ik het wel te ver gaan, en dan denk ik wat een bull shit die spirutualiteit

 

Shorty

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel leuk die prentjes erodome,moet alleen nog vinden hoe da moet ,groetels :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwarte magie is verdomde slecht voor je karma, ook al gebruik je het om geliefde's te beschermen.

In de magie is er een hele belangerijke regel(deze geld niet alleen voor de magie maar voor heel het leven, voor iedereen dus), die wet heet de wet van 3, het betekend heel simpel dat alles wat je doet je het 3* terugkrijgt.

Dus doe je kwaad, dan zal je het 3* terugkrijgen, doe je goed dan geld hetzelfde.

 

Je begrijpt dus dat het een hele verantwoordelijkheid is om geen kwaad te doen, het gaat direct om je eigen ziel.

 

Soms is het moeilijk om het verschil tussen goed en kwaad te zien, het is niet altijd even duidelijk.

Stom voorbeeld die niet relevant is.

Ik vraag om geld, ik krijg wat ik vraag, een familielid gaat dood en ik krijg een erfenis, dan is wat wit bedoeld was veranderd in zwart.

Dat betekend dus als ik om geld zou vragen ik er specefiek bij zou moeten vermelden dat er niemand op welke manier dan ook kwaad gedaan mag worden daardoor.

 

Nu is dat van dat geld een stom voorbeeld, geld verkrijgen door magie is wel mogelijk, maar je kan beter gaan werken dat schiet veel harder op :wink:

 

Maar een mooie regel is, pas op met wat je vraagt, je kan het maar zo krijgen.

 

Hex, kijk eens op deze site's daar vind je veel leuke smilie's

http://www.mysmilies.com/ (deze heeft wel pop-ups, 1 die je met alt F4 moet doen).

http://www.imbiss-coding.de/smiliez.de/

http://www.plauder-smilies.de/

 

Hmmmm ik had er nog 1 maar die doet het niet nu, als ie het weer gaat doen gooi ik de url wel neer ok?

 

groetjesssssssssssssssssss,

erodome

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,bedankt jonge :evil: nu nog even uitzoeken hoe ik ze er op moet smijten,ben nog maar sinds ik hier lid ben op de pc bezig :oops: dus moet daar nog wel heel wat van leren,maar alles komt goe :lol: :lol: :P :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zoooooooooo simpel om die dingen erop te zetten, zelf ik kan het!!

 

Je klikt de smilie aan die je wil hebben, dan zie je in het daarvoor bestemde boxje een hoop tekst( [img}http://.............[/img] ), dat kopieer je(rechtermuistoets en dan copy) en dat zet je dan op het forum, klaar is klara!!!!

 

Simpel toch, zelfs de ergste leek lukt dat(kijk maar naar mij :wink: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

8O Kep het allemaal eens zitten lezen maar sorry, Kierewiet gelooft niet in reincarnatie, zwarte en witte magie, voedoo. Kep wel een meegedaan met een kaart spel en een glas en later een soort bord wat acheraf gevaarlijk zou zijn want als het verkeerd zou gaan.... Maar mijn vraag is eigenlijk, waarom gebeurt er nooit wat als ik in de buurt ben, glaasje gaat niet bewegen en zo. Maar als ik het pand verlaat doet ie het wel, ja ja :lol: Kierewiet gelooft alleen wat hij ziet, gelooft niet in de bijbel (wel een mooi verhaal) en vind de islam ook niet meer als een klucht. :lol: Gaan de geesten op de vlucht als Kierewiet er is? :twisted: :twisted: :twisted:

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kierewiet, kom maar eens een maandje of 2 bij tante erodome wonen, je zal de geesten niet zien, maar je zal wel merken dat ze er zijn.

 

Je zal wel op de kamer van mijn zoontje moeten slapen, ze komen bij hem op bezoek namelijk.

En niet in paniek raken graag, de meeste bezoekers zijn zeer vriendelijk :wink:

 

Vergis je nooit in wat gedachtekracht kan doen he, glaasje draaien kan geesten oproepen, maar het kan ook de geest zijn van een (levend)mens die het veroorzaakt(vooral van een groep dat is nog krachtiger).

 

Gedachtekracht is iets heel sterks, je kan letterlijk dingen laten gebeuren door gedachtekracht.

 

Hier bestaan ook weer oefeningen voor om dat krachtiger te maken.

Maar die oefeningen kosten veel tijd en geduld.

Als eerste moet je goed kunnen visualiseren.

Dat oefen je door bv aan een roos te denken(mag ook wat anders zijn hoor, denk bv aan de perfecte blow :wink: ) en deze voor je te zien, hoe meer 3d je dat kan voorstellen, hoe beter het gaat.

 

Een hele leuke oefening is een laag muurtje maken als je op een druk terras zit.

Je maakt in gedachte een muurtje dat over het looppad loopt, je concentreerd je zwaar op dat muurtje, het muurtje is echt.

Dan maar zien of er iemand over struikeld(ja het is slecht ik weet het).

Het is heel erg grappig om te zien hoe mensen dan reageren, ze snappen er geen bal van waar ze over struikelen.

 

Maak wel het muurtje zo laag dat ze niet echt plat gaan, dat zou echt niet aardig zijn.

 

Maar deze oefening is niet makkelijk, als je dit kan ben je al heel ver.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hay Ero,

 

Een hele leuke oefening is een laag muurtje maken als je op een druk terras zit.

Je maakt in gedachte een muurtje dat over het looppad loopt, je concentreerd je zwaar op dat muurtje, het muurtje is echt.

 

Oke, maar dat muurtje is er toch niet, hoe kan die dan echt zijn?

Je gaat me toch niet vertellen dat er ook nog mensen gaan vallen he? :?

Maar ik kan mij niet concentreren op een terras, Kierewiet is vrouwengek, zal me nooit lukken :-D hoe goed ik mijn best ook doet :lol: Ha, ik weet het waar ik mij op kan concentreren!!! Zou die minirok echt naar beneden vallen :lol:

 

Hoe kan een geest nou laten merken dat ie er is als je 'm niet ziet.

Dat er iets in het huis gaat bewegen, dat kan niet, gaat tie je aanraken?

Dus een geest ziet mij wel? Maarre als ik aan het XXXXX ben staat er dan een club geesten naar mij tegluren? 8O

Nee, kan er eigenlijk niet in mee gaan hoor, tis allemaal wat maf hoor.

Wat ik wel vaak heb, als ik ergens ben is het net als of ik er al eens geweest bent, maar ik weet dan ook de weg. Tot nu toe heb ik altijd het blowen maar de schuld gegeven, je bent wat ruimer van geest. :wink:

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja je kan mensen laten struikelen op die manier, oftewel JIJ creeerd iets met je geest dat voor andere ook "tastbaar" is.

Maar zoals ik al zei, makkelijk is anders, als je dat kan dan ben je echt al heel ver.

Ik heb het gezien dat iemand die ik ken dat deed, ik heb mensen zien struikelen en om zich heen zien kijken zo van what the fuck!!!

Ik heb het met zijn hulp ook gedaan en het lukte(goden wat heb ik gelachen zeg!!!).

 

Geestenkracht is echt enorm sterk, in india bv zijn er van die optochten met mensen die karren trekken aan haken(geen dunne lieve haakjes, echt dikke haken) die door het vlees geslagen waren, geen pijn, geen bloed, geen wonden daarna.

Die mensen waren hier niet op getraind, er worden gewoon mensen uit het publiek gehaald, vroeger deden zelfs kinderen dit(mag niet meer).

Je moet maar eens zien wat boeddhistische monniken allemaal doen, dat kan gewoon niet, maar toch doen ze het.

 

Wij hier in het westen hebben geestekracht totaal weggecijferd, zo gebruiken nog maar weinig mensen hun intuitie en dingen laten gebeuren door de geest word als nonses bestempeld.

 

Een geest kan op verschillende manieren laten weten dat hij/zij er is, dat kan door aanrakingen, geluid, geur, temperatuur, dingen laten bewegen, maar hij/zij kan zich ook laten zien.

Mijn zoontje praat en speelt met ze, is heel maf als je er niet aan gewend bent, hij praat met iets, je hoort geen antwoord, toch gaat die kleine verder net zoals in een gewoon gesprek.

Hij kan ze aanwijzen waar ze zijn, hij kan ze beschrijven.

Mijn zoontje wil soms nog wel eens boos worden als ze aan zijn speelgoed zitten, hij heeft zo goed als altijd een kindje bij zich, tja die pikt nog weleens wat.

Ook willen ze hem nog wel eens wakker houden, maar als dat te gortig word vragen we gewoon of ze weg willen gaan en dat doen ze.

Het enige wat vervelend is is dat er heel zeldzaam ook wat minder vrolijke figuren komen, die maken dat mijn zoontje gigantisch in paniek raakt, maar die schoppen we dan gewoon de deur uit(die gaan niet als je het vriendelijk vraagt) en dan zuiver ik de betreffende kamer.

 

Heel afentoe praat ik met een geest, ik zoek ze nooit op, maar heel soms komen ze als ik mediteer, gewoon ff babbelen.

Dat komt wel puur door de energie van mijn zoontje hoor, ze komen meestal voor hem omdat hij ze kan zien en horen.

 

Dit klinkt allemaal verschrikkelijk weird, ik heb er ook verschrikkelijk aan moeten wennen, maar geesten zijn niets bijzonders, ze zijn overal, bij iedereen.

Ik merk ze gewoon meer op door mijn zoontje, anders had ik niet eens doorgehad dat ze er zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja misschien is het wel allemaal zo, maar het gaat er bij mij niet in. Wil niet zeggen dat je het allemaal uit je duim zuigt hoor.

Maar zoals ik al zei Kierewiet moet eerst zien dan geloven.

Zal eens gaan oefenen met een klein muurtje :lol: en mijn schoonmoeder voorzichig laten vallen, daarna bouw ik een flat :twisted:

Ero ik blijf je lezen, ben altijd nieuwgierig.

Thx....

 

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hoeft het ook niet te geloven, dat is het mooie.

 

Wat voor mij waar is is voor een ander niet waar en andersom, waarheden verschillen van mens tot mens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat jij zegt, over die gedachtenkracht enzo

 

ik heb gehoord van mijn ouders (die hebben het ooit lang geleden in een docu op de kijkkast gezien), er was een 'arts', zeg maar medicijnman van een of andere stam in verweggistan. Als er dan mensen zijn, die echt problemen hebben (bijvoorbeeld een ----EDIT----gezwel) en die gingen daarheen dan gingen ze gewoon op een keukentafel liggen daar, en die man steekt zó z'n handen in zijn buik, plukt dat gezwel eruit en pleurt het in een afvalbak die onder de tafel staat. Daarna wrijftie even ofzo en mensen staan weer op en zijn genezen!!! Dit is toch ongelooflijk? ik geloof het zelf ook maar half, dit is best onbegrijplijk. Ik geloof het alleen, omdat ik weet dat er meer is tussen hemel en aarde dan de meesten door hebben, maar anders had ik echt zoeits gehad van 'dikke shit, echt nie hé'. En het was ook op tv te zien, dus het was geen hypnose want dan zou het snel uitkomen dat het niet echt was

 

(ff een voorbeeld van hypnose, zo'n fakir die gooit een touw in de lucht, en die klimt erin (het hele verhaal is me ff te uitgebreid om hier neer te pennen), dat hebben ze gefilmt, en later de film nog es gezien, dan zie je hoe die fakir dat touw gewoon op de grond gooit, en er dus niet echt inklimt. Echter hij heeft mensen (met zijn gedachten (gedachtenkracht dus ook!)) zodanig gehypnotiseerd, dat zij hem echt het touw in zagen klimmen

 

om te bereiken dat mensen dat dus ook echt gaan zien, moet je zelf ook wel heel goed kunnen visualiseren, ongeveer hetzelfde als met dat muurtje van ero)

 

 

btw erodome, weet je ook nog een simpelere oefening om mee te beginnen, omdat je zegt dat dit een vrij gevorderde oefening is???

 

ik ben btw wel erg aan het proberen te visualiseren, want het gave is dat als je dat eenmaal goed kan, je het beeld op andere mensen kan overdragen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je begint dus met visualiseren.

Dat is opzich al niet zo heel makkelijk als je er niet van nature goed in bent.

Sommige mensen zijn er erg goed in, sommige niet, als je het niet bent, dan ben je naar alle waarschijnlijkheid een "voeler", dat betekend dat je dan dingen meer voelt dan dat je ze ziet(that's me), dat geeft niet, met oefening lukt het(het is zelfs mij gelukt en ik ben een echte zweefteef, dus aardse dingen als visualiseren gaan me niet zo makkelijk af).

 

Je moet niet te moeilijk beginnen, pak iets bij de hand wat je wil visualiseren, kijk er goed naar gedurende een paar minuten.

Sluit dan je ogen en probeer hetgene voor je te halen, probeer het te zien, hoe meer details hoe beter.

 

Bouw dat uit naar steeds ingewikkeldere dingen en probeer het 3d te zien, dus draai het voorwerp rond in gedachte.

 

Veel mediteren helpt absoluut, dat doet je innerlijke zelf ontwaken, helpt je je intuitie beter te maken, waardoor gedachtekracht beter bestuurbaar word.

Een erg goede meditatie is een meditatie op de mantra ohm mani padme hum, die verbreed je horizon al vrij snel, hoef je niet maanden mee bezig te zijn voordat het lukt :wink:

Mediteer bij voorkeur dagelijks, minimaal 3 a 4 keer per week, gedurende ongeveer 30 minuten per keer(langer is ok).

Blijf niet bij 1 enkele meditatie hangen, verandering van spijs doet nou eenmaal eten.

 

Daarna is het gewoon een kwestie van proberen, proberen en nog eens proberen, net zo lang totdat je het onder de knie hebt.

 

Maar bijt je er niet teveel in vast, dan lukt het zeker niet meer, als je vast komt je zitten laat het dan los en begin na een maandje ofzo overnieuw.

 

Dit vereist echt heel veel oefening, door onze westerse manier van opvoeding vergeten we dat we gedachtekracht en weet ik veel wat nog meer aan gave's hebben, de menselijke geest is enorm krachtig, het is een kwestie van ontwaken, dat gaat niet zo snel.

 

De truk is echt veel mediteren, dat laat je ontwaken en je trillingsgetal stijgen.

 

Er zijn dingen die tijdelijk je trillingsgetal een enorme schop omhoog geven, maar veel mediteren zorgt dat dat blijvend is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai zweefteef :wink:

 

visualiseren is voor mij idd best moeilijk, ik heb er geen moeite mee om zeg maar beelden voor mij te zien, want ik heb eigenlijk wel een enorme fantasie en zit het lieftst de hele dag te dagdromen. Maar als ik probeer om 'het' beter te zien, dan verdwijnt het beeld bij mij. Ik heb altijd zoveel in mijn hoofd zitten, maar als ik bijvoorbeeld probeer na te tekenen verdwijnt het beeld, of iig de details, ik kan het dan niet goed meer zien :lol:

dit lukt al wel ietsie beter omdat ik er ook mee oefen (zie vorige post) maar tiz nog nie veel...

 

enneuh tja, mediteren, heb dat een tijdje dagelijks gedaan voor ik ging pitten (oké 's ochtends schijnt beter te zijn maar dan moet ik eerder opstaan en aan vroeg opstaan heb ik een f*cking hekel!) Meestal een minuut of 20, maar dat lijken er maar 5 als je bezig bent. Als je dan weer 'terugkomt' heb je echt zoiets van '..wow.. was ik ff vertrokken!'.

Maar toen kwamen er een paar dagen, dat ik echt uitgeput was en gelijk ben gaan pitten. Toen gingen we op vakantie en heb ik er gewoon niemeer aan gedacht het te doen... goed voornemen voor vanavond :lol:

Ik ga overigens écht geen mantra's galmen hoor, als ik ga mediteren, wat moeten mijn ouwelui daar wel niet van denken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

vet.. hoor.. maar wat zo vaag is erordome's avatar begeegt wel eens!!!

dit komt waarschijnlijk dus omdat ik te lang op deze site zit 8O 8O

Share this post


Link to post
Share on other sites

erodome je kunt de geesten wel zien een keer was ik glaasje aan het draaien of je het nou gelooft of niet en ik vroeg aan de geest laat je zien was het gewoon mijn oma te vaag. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geesten kan je zien, maar is het boeiend om deze te zien ?

Kan me goed voorstellen dat als je je oma als (positieve) geest ziet,

dit fijn kan/zal zijn. Maar wat met die minder prettige geesten?

 

En wat met het angstgevoel dat veel mensen hebben. Dit speelt door in het geheel. Als je bang bent voor geesten zal ik het zeker afraden aangezien je angst je fantasie op hol kan laten slaan; zo zijn er mensen "bezeten" geraakt. Voor veel mensen is een geest zien fantasie,

en als ze daar dan zelf in geloven .......................

 

Maar sta je sterk en nuchter (blowtje erbij mag) in je schoenen dan is het oproepen van een geest geen bezwaar. Laatste advies: doe dit wel bij iemand anders thuis, de geest kan blijven hangen in de omgeving waar deze opgeroepen is (als hij/zij niet terug wil) :twisted:

 

Choppie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geesten kan je idd zien, gebeurd niet heel vaak, maar het gebeurd wel.

 

Is het boeiend om geesten te zien, ja dat zeker, het is spannend, het is stiekum vaak een beetje eng, je kan antwoorden vinden die je zoekt.

De mens is nieuwschierig van aard, vandaar dat geesten ook zo trekken.

 

Maar het is en blijft gevaarlijk, ligt natuurlijk aan de methode die je gebruikt.

 

Zoals ik al vaker heb gezegd, ik vind persoonlijk dat je de doden de doden moet laten.

 

Geesten oproepen zit vol met risiko's en het is vaak onbetrouwbaar.

 

Vraag je ook af of je de antwoorden wel wil hebben, er bestaat een mooi gezegde, pas op met wat je vraagt, je kan het maar zo krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik mijn eigen (net zelfbedachte) theorie moet geloven zijn geesten dus als het ware energieverzamelingen van een dood of levend mens of dier...

ik zie het zo als je een natuurlijk dood sterft dan zou dat komen omdat je gewoon geen energie meer hebt.. je bent op.. maar als je bijvoorbeeld bij discorery ofzo dan hoor je verhalen over "haunted houses" dit zijn meestal plekken waar meer dan een persoon is vermoord en dergelijke dus zou hun energie dan nog in zon huis rond dwalen opzoek naar iets wat niet meer is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar hoe mediteer je dan.

Dit zou ik wel willen weten want volgens mij is het echt een manier om veel kwijt te raken. Zijn er bepaalde manieren voor om te gaan zitten(de bekende kleermakers zit) en waar denk je dan aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...