Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groninger

Goh das raar stammetje in de knoop?

Recommended Posts

Hallo

 

Ff korte vraag zag net dat een stukje onder de grond van een van mijn plantjes de stam in een krul is gegaan zeg maar een complete looping ?

Zat er zo raar naar te kijken hehe maar kan dat veel kwaad ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat komt omdat de penwortel dan vanaf het begin niet goed heeft gezeten.. (naar boven of de zijkant toe)

de ontwikkeling zal wel minder zijn als bij een zaad dame die wel goed van start is gegaan, maar het is zeker geen ramp..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah ok hij doet het inderdaad wat minder dan twee anderen maar heb er ook een bij die nog meer achterloopt op die twee hehe alleen de stam staat nu een beetje scheef net een kokosboom hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Groninger,

Bedoel je zo iets :D

gallery_12569_3377_124077.jpg

Heb het bij mn 1e kweek ook gehad, wel de krul eruit gehaald, de plant is verder niet achter gebleven bij de overige planten.

 

Succes met de patiënt :spliff:

Slotty, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo luitjes,

 

Ik heb dit ook meegemaakt en het is nog steeds :) het begon toen ze klein was...

gallery_30303_13166_2172710.jpg

 

en naar mate ze ouder werd bleef het, heb er niet veel aan gedaan dacht dat het geen kwaat kon, nog geen rare dingen door gehad :wave:

nu is ze al een stuk groter en het heeft zich wel leuk ontwikkeld zie hier....

gallery_30303_13166_208166.jpg

gallery_30303_13166_1162936.jpg

 

... vond het ook wel vaag toen ik het voor het eerst zag, kon er toen niet echt veel over vinden al moet ik zeggen dat ik ook niet echt productief heb gezocht haha ;) :wave:

 

maarje ben dus niet de enige :rofl

 

mijn soortje is btw Train Wreck van Green house seeds co :wacko:

 

mssl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...