Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

peanuts

na een aantal maanden

Recommended Posts

Hoi mensen,

 

Ik heb op het forum een beetje rondgekeken/gelezen, en ik heb nu een aantal vragen.

 

1. Een vriend en ik blowen zo af en toe, 2 a 3 keer in het jaar met meestal een paar maanden tussen iedere keer, just for fun. Vroeger (toen we 15/16 waren), blowde we regelmatig. We voelden de effecten toen ook heviger. Klopt het nou dat als je zo weinig blowt als wij, dat je de effecten dan minder voelt?

Ik snap dat als je meer weed in de joint doet, dat je dan ook meer voelt. Laten we zeggen dat we uit 1 gram 3 joints draaien.

 

2. Wat is nou een "goede" weedsoort, waar iedereen het over eens is? Ik lees veel dat mensen de ene soort goed vinden, de ander weer niet.

 

3. We willen spacecake bakken, is dat aan te raden als je een blow patroon hebt zoals wij?

 

Bij voorbaat heel erg dank voor de reacties.

 

GReetz,

 

Peanuts

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Een vriend en ik blowen zo af en toe, 2 a 3 keer in het jaar met meestal een paar maanden tussen iedere keer, just for fun. Vroeger (toen we 15/16 waren), blowde we regelmatig. We voelden de effecten toen ook heviger. Klopt het nou dat als je zo weinig blowt als wij, dat je de effecten dan minder voelt?

Ik snap dat als je meer weed in de joint doet, dat je dan ook meer voelt. Laten we zeggen dat we uit 1 gram 3 joints draaien.

 

Hangt ervan of je normaal rrokt of niet. Als je normaal niet rookt kan het wel zijn dat je er idd minder van merkt, dit hoor je hoor ook vaak over 'eerste keren'. Wat mij betreft is 3 joints uit een gram best redelijk, al zullen er zat zijn die dat vrij mager vinden hoor..

 

2. Wat is nou een "goede" weedsoort, waar iedereen het over eens is? Ik lees veel dat mensen de ene soort goed vinden, de ander weer niet.

 

Wel eens een discussie gevoerd over wat nu echt het lekkerste bier is? (Grolsch, dat weet ik ook wel, maar goed).. Het hangt sterk af van je persoon, de een wil een hele sterke wiet als White Whidow, de ander heeft liever een war mildere hash zoals Ketama. Het hangt er maar net van af wat voor soort stoned of high je wilt bereiken. Denk dat een gewone skunk bij eidereen wel in de smaak zal vallen, maar er zijn zoveel verschillende soorten wietjes en wietrokers...

 

3. We willen spacecake bakken, is dat aan te raden als je een blow patroon hebt zoals wij?

 

Ja hoor kan wel, als je hem niet te sterk maakt.. Je moet met cake altijd oppassen met de dosering, het kan onverwachts heel hard aankomen. Voordeel is wel dat die THC sowieso in je bloed komt en ik denk dat het effect ook een stuk sterker zal zijn dan bij roken. Maar ene hele cake lijkt me wel ene beetje veel aande goede kant. Je kan hem invriezen maar dan is hij nog niet oneindig houdbaar. Kijk anders of je niet ergens in een shop een plak cake kunt kopen, dat is niet zo duur (€ 2,50/€ 3,00). en wel zo makkelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je snelle antwoorden! :wacko:

 

 

Wel eens een discussie gevoerd over wat nu echt het lekkerste bier is? (Grolsch, dat weet ik ook wel, maar goed).. Het hangt sterk af van je persoon, de een wil een hele sterke wiet als White Whidow, de ander heeft liever een war mildere hash zoals Ketama. Het hangt er maar net van af wat voor soort stoned of high je wilt bereiken. Denk dat een gewone skunk bij eidereen wel in de smaak zal vallen, maar er zijn zoveel verschillende soorten wietjes en wietrokers...

 

Ok, duidelijk :blink: Welke gangbare weedsoort zorgt voor.. tja, "normaal" stoned raken, en welke voor "normaal" high?

 

Hertog jan rules, btw :D

 

Maar ene hele cake lijkt me wel ene beetje veel aande goede kant. Je kan hem invriezen maar dan is hij nog niet oneindig houdbaar. Kijk anders of je niet ergens in een shop een plak cake kunt kopen, dat is niet zo duur (€ 2,50/€ 3,00). en wel zo makkelijk.

 

Inderdaad, voor 1 persoon zou het teveel zijn. Maar we zijn waarschijnlijk met zo'n 5 a 6 man/vrouw om hem op te peuzelen. Thanks voor de tip over het kunnen kopen van plakken, dat wisten we niet. Kom ook nooit in coffeeshops, een neef van me komt er zo vaak dat ik altijd wel een grammetje van hem voor nop kan krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...