Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TKR

Rookverslag White Widow, Royal Queen Seeds, buitenteelt

Recommended Posts

Ik zie hier niet veel rookverslagen staan, maar ik gok dat dit toch de juiste sectie is.

 

Iig, in mijn kweekverslag valt te lezen hoe ik mijn WW buiten heb grootgebracht. Ik heb als voeding basisvoeding gebruikt, en in de bloeifase PK13-14 en Green Sensation. Ik heb een week voor de oogst gespoeld en daarna geen water meer gegeven.

 

Gisteren kon ik me niet bedwingen en heb een topje gerookt dat nog niet volledig droog was (heb ik nog wat verder droog geföhned).

Het resultaat was verbluffend vond ik: de smaak was erg zacht en zoet, en helemaal niet zoals ik gewend ben van de coffeeshop. er zaten zoete tonen in, en ook een wierrook smaak. Erg lekker, met gemak de beste wiet die ik ooit gerookt heb.

Effect: eerst een lichte couchlock, dan een mooie mindhigh. Ik had deze couchlock niet direct verwacht omdat ik geoogst heb toen de trichomen melkachtig waren, met 10% amber. Ik had dus een echte 'high' verwacht, geen combinatie van beide... Maar zowel de smaak als het effect was echt super.

 

Nu vraag ik me af: is het normaal dat eigen gekweekte (buiten)wiet veel beter/anders smaakt dan coffeeshop wiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl welkom in het land van de eigen kweeker NATUURLIJK IS EIGEN WIET VEEEEEL BETER DAN COFEESHOP WIET,

 

EN WAAROM jij bepaald wat voor stoffen je gebruik en dat je zeker weet dat je spoelt, de ZON heeft zoveel meer te bieden dan een lamp, de reden waarom ik mijn eigen wiet kweek is, omdat het zoeter smaakt buiten dan binnen waarom wet ik niet maar dat heb jezelf ook ondervonden ,ik denk dat je strak met weemoed terug denk aan je buiten wiet als weer eens 7euri voor een gr ww haalt en de smaak dan toch weer tegenvalt :wacko:

 

tot volgend seizoen :)

 

 

 

 

gr walythc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...