Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
boizsterhead

herma bestuiving op white widow...

Recommended Posts

in mijn vorige kweekje had ik drie plantjes, white widow, himalaya gold en el nino. De himalaya gold werd een herma, direct verwijdert uit de tent natuurlijk, dit zag ik in bloei week 1 of 2, white widow stond er naast

is toen bestuift, verkracht, whatever... een vriend van mij heeft deze zaadjes 2 maand na de bloei ontkiemt, 5 stuks...allemaal vrouwtjes, zijn de resterende 40 a 50 zaadjes nu ook allemaal vrouwlijk? of is er

een grote kans op meer herma's?? de himalaya was Fem zaad, white widow en el nino ook trouwens, in die el nino heb ik maar twee zaadjes kunnen vinden,

 

alvast bedankt!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor zover ik weet best grote kans op herma's bij een beetje stress.

maar je kunt het natuurlijk altijd uitproberen, niet geschoten is altijd mis :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou rekening houden met herma's.

 

Van kruisingen heb ik weinig verstand maar knal er een paar meteen op 12/12 in een hokje en je komt er vanzelf achter.

Dat een fem zaadje door een herma gekruisd word betekend niet dat het fem zaadjes geeft. De herma is tweeslachtig en kan met een vrouwtjes plant regulier zaad producten. Fem zaden worden volgens mij alleen nog door chemische foefjes verkregen. Door standaard kruisingen te maken krijg je geen fem. zaad.

 

Tenminste, lijkt mij

 

René

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een Herma kruist met een echte vrouw dan worden komen er nooit geen mannetjes uit toch,

je krijgt dan gewoon vrouwen met Herma-neigingen.

ik heb een SuperHermaSkunk gekruist met Mevrouw Jamaica,

ik heb zeer weinig last van mannetjebloemen ,

De mannetjesbloemen in mijn Herma's willlen vaak niet tot volle ontwikkeling komen,

De stuifmeel-banaantjes gaan niet goed open en verspreiden moeilijk stuifmeelpoeder,

De toppen zijn meestal allemaal witte haartjes en de weinige mannetjesbloemen zitten meestal op voorspelbare logische plekken,

vaak steeds onderaan een top in een oksel van een zijtakje.

 

alleen soms flippen die Herma's en dan krijg ik allemaal losse groene stuifmeel banaantjes tussen de witte haren,

dan groeit er een witte haar en een groen stuifmeelbanaantje uit dezelfde bloemkelk.

 

zoeen los bloemknopje van een mannetjesbloem daar zitten dan een stuk of 4 stuifmeel-banaantjes in,

zoeen los bloemknopje vind ik dus meestal in een okseltje van een zijtakje meestal aan de onderkant van een vrouwelijke top.

 

Maar als zoeen dus Herma flipt dan komen er dus heel veel losse stuifmeelbanaantjes.

Naast een witte haar groeit dan ook een stuifmeelbanaantje uit hetzelfde bloemkelkje als de witte haar.

dan moet ik met een pincet al die nog groene banaantjes er uit trekken

en soms breken ze af en kan ik de rest van het stuifmeelbanaantje er niet uit pulken met de pincet.

 

ik kweek met veel plezier SuperHermaSkunk en SuperHermaHaze.

Mijn SuperHermaSkunk ruikt een beetje naar Cheese,

en ik heb dus nou ook de SuperHermaHaze gekruist met SuperHermaSkunk.

Die kruising vind ik wel lekker , maar ik vind mijn originele SuperHermaHaze het allerlekerst.

Gewoon die zware Skunk geur die mengd zeer goed met dat fruitige van de Haze.

De SuperHermaSkunk is voor 50% Afghanistan, en daardoor heeft die kruising minder Haze geur,.

die kruising is dus,,- 50% Skunk,,- 25 % Afghanistan en,,- 25 %Haze

 

ik vind dit Herma's kruisen veel leuker en veel goedkoper als feminized seeds kopen.

Soms heb ik wel is een paar toppen gehad vol met zaadjes, onrookbaar dan met zoveel zaden erin.

Meestal zijn het weinig zaadjes en is het een verrassing dat ik een paar zaadjes vind en dat ik weer verder kan kweken.

Soms ga ik die stuifmeelbanaantjes fijnsnijden met een scheermesje tot poeder en dan met een kwastje bestuif ik de witte haartjes. omdat zonder fijnsnijden met een scheermesje ze niet willen stuifen, dus soms moet ik die Herma's echt helpen om zaden te maken, en soms flippen ze en maken ze uit zichzelf makkelijk zaden.

Mannetjes kweek ik nooit.,

wel Mevrouw jamaica en die SuperHermaHaze en SuperHermaSkunk.

Mevrouw Jamaica is 100 % vrouw en deze 3 soorten kruis ik dus met elkaar.

Alleen jammer dat ik de planten steeds binnen neer moet zetten 12 uur lang in het donker.

zonder die 12 uur binnen in het donker gaan ze pas begin september bloeien.

Laatbloeiers, dus verduister ik ze 12 uur lang binnen in de verduister-hok.

Steeds maar weer bukken omdat die toppen anders tegen de bovenkant vande deur komen.

ik word gek van dat sjouwen met die 27 liter potten,

Gek word ik ervan ,maar ik moet wel want buiten in het donker worden ze anders gejat door die sneue zielige stuikrovertjes.

dus ik moet gewoon verplicht verduisteren.

ik wil gewoon een 48 liter pot of nog goter maar daar valt niet mee te sjouwen,

Trouwens die planten worden ook als snel te groot steeds dat gedoe die plant dwars door de deuropening.

Toppen slaan weer tegen de zijkanten en bovenkant van de deuropening.

ik vraag me af of zo de THC-klieren beschadigen.

ik wil grote vroegbloeiende planten.

ik had nou een grote plant uit een zaadje opgekweekt in een 27 liter pot een kruising van SuperHermaskunk met Mevrouw Jamaica.\

Ze begon pas half september met topjes maken en half oktober toen was ze zeker 2 meter lang zonder pot

werd ze vermoord door die sneue zielige struikrovertjes die blijkbaar blij zijn met zeer onderontwikkelde onrijpe topjes.

Het verduisterhok was vol en ze was te groot en te hoog om er bij te kunnen, dus dan moest ze maar buiten blijven en in de herfst gaan bloeien.

 

Wat zou ik blij zijn met grote vroegbloeiende echte vrouwen,

maar dat kan niet , ze worden ook gejat terwijl er niet eens toppen aan zitten.

Altijd weer naar binnen s'nachts, ik word er moe van,

s'ochten's weer de wekker die gaat en weer sjouwen en weer naar beneden en boven bij elke deuropening.

Als ik nou een hoekje zou hebben buiten waar de zon lekker schijnt en niemand mijn planten ziet.

Zon+Joint+Planten=God=Meditatie.

Zonder zon met een lamp in een hoekje binnen is toch minder leuk,.

ik aanbid de zon met een joint.

Wiet gekweekt met lampen heeft niet die band met de zon, wat heeft het dan nog voor nut.

Kan ik me nog wel op God concentreren,kan ik dan nog wel mediteren.

ik mediteer met een joint in me mond en de Zon op me bol.

Een lamp is leuk maar de Zon is heilig, Zon=God.

God=Zon=Vader-Hemel

WietPlant=Voedsel/Medicijn=Moeder-Aarde.

Wietplant laat je concentreren op God en laat je verbinden met Moeder Aarde.

Driehoek naar boven is Vader Hemel

Driehoek naar onder is Moeder Aarde.

Twee driehoeken samen is de Davidster,

de twee driehoeken zijn eigenlijk 3dimensionale piramides. dus de Davidster heb geen 6 maar werkelijk 8 punten.

die 8 punten staan in verbinding met de 8 Chakra's

The Kalichakra :showoff: marijuana strain pays homage to the great Hindu Goddess Kali. Kali was Lord Shiva's consort and was known as a redeemer of the universe. Of course, Lord Shiva was the reefer-tokin' major deity that just loved sitting, meditating and living easy
:verrygood

http://www.cannabissearch.com/strains/kalichakra/

Het totale jaarlijkse zonaanbod in Nederland komt overeen met ongeveer duizend uur volle zon. Met andere woorden: de gemiddelde jaarlijkse zoninstraling in ons land bedraagt circa 1000 kWh/m2. ter vergelijking: in Groenland bedraagt de jaarlijkse zoninstraling 750 kWh/m2, in Spanje 1500 en in Israël 2000 kWh/m2.

http://www.solaraccess.nl/zonneenergie/almanak.html

 

De Zon produceert ongeveer 3,8·1026 watt stralingsvermogen. Daarvan bereikt slechts een fractie de Aarde, namelijk 1,7·1017 watt. Dat is nog altijd meer dan tienduizendmaal het huidige wereldenergiegebruik! Vanaf de Zon lijkt de aardbol een platte schijf, met een straal van zeven miljoen meter. Delen we de hoeveelheid zonnestraling door het oppervlak van de aardschijf, dan blijkt dat iedere vierkante meter van die schijf per seconde een hoeveelheid energie van 1366 joule ontvangt. Dit vermogen, 1366 W m-2, noemt men de zonneconstante.

http://www.kennislink.nl/publicaties/stral...en-zon-en-aarde

:icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vraag om een goed antwoord te kunnen geven.

 

Hoeveel procent van die herma was mannelijk?

 

Hoe meer ballen hoe mannelijker (meer kan op herma's)

 

hoe minder ballen hoe meer kans op vrouwtjes zeg maar.

 

Ik maak mij alleen nog zorgen over 1 ding (incest). <----- seksueel gerelateerd ik weet het. (sorry)

 

Ik heb geen ervaring met het bevruchten van broertjes en zusjes van elkaar zeg maar..

 

Misschien is het nadelig ? maar misschien krijg je hier wel een prachtige mutatie door :verrygood.

 

@mauiwauwi mooi stuk heb je geschreven.

 

Ik mediteer met een joint in me mond en de Zon op me bol.

Ik zou je graag een stukje voor je heretiketteren.

 

Een lamp is leuk maar de Zon is heilig, Zon=God.

het Grieks kruis staat voor het de Griekse letters "chi", de eerste letters van het woord Christus.

Chinese chi is an energy or form of life en word nogal eens vergeleken met water, energie, en levenskracht.

 

Dus in mijn ogen is het water Christus. (Ook heel erg heilig natuurlijk)

 

 

BTW : thai wiet bestaat toch ook meestal uit herma's weilanden vol zeg maar :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...