Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jeffmansje

tijd licht

Recommended Posts

kun je van 12/12 nog naar 18/6 overgaan ik heb nu een hoger hok en kan zo m'n zaailingen iets laten groeien eerst had ik een veel lager hok vandaar.

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan gewoon terug naar 18/6, ze zijn nog aan het groeien dus je zal er niet veel van merken.

 

als ze al 10 dagen op 12/12 staan, heb je ze dan ontkiemt op 12/12 trouwens?

 

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja heb ze op 12 /12 ontkiemt

 

 

geen reacties meer

 

hoelang zouik ze op 18/6 moeten houden 1 week

 

ja heb ze op 12 /12 ontkiemt

 

 

geen reacties meer

 

hoelang zouik ze op 18/6 moeten houden 1 week

helphelphelphelphelp

Edited by Dr.LivingStoned
Samenvoegen berichten, niet nodig meerdere berichtjes te posten gewoon beetje geduld aankweken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik zou ze lekker 2 a 3 weken 18\6 zetten. Ikzelf heb zaad ontkiemt op 24 uur constant. Maar dat was een beetje teveel van het goede.

Op 18\6 lijken ze het beter te doen. Dan laat ik groeien tot ze ongeveer 20 a`30 cm lang zijn. Maar dat is weer afhankelijk hoe groot je ze wil hebben.

Zelf heb ik 2 kasten c.q hokken waar in de groeikast 18/6 staat, en bloei 12/12. Zo kan ik onafhankelijk van ras en soort en zaaitijd elke plant een persoonlijke behandeling geven. Planten zijn precies als mensen, de een is er wat vroeger bij dan de ander,( ikzelf zit nog steeds in de pubertijd terwijl ik al bijna een halve eeuw oud ben, zo zie je maar weer.) :)

Ik wens je verder veel succes met je kweek.

 

Mzzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

die mogen nog wel ff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Gebruik eerst even de zoekfunctie,

ook in de sticky's bovenaan de pagina bij de vragen is alles omtrent licht en andere onderwerpen te vinden.

80% van alle vragen kun je vinden in de sticky's of met de zoekfunctie.

 

Succes met je kweek,

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo jef,

zo te zien ben je direct 12/12 gegaan vanuit zaad en zijn ze niet al te groot geworden :lol: ,wat voor soortje ben aan het growen als ik even vragen mag,ze zien er wel super mooi uit. :o

hoelang ze nog moeten bloeien,als je idd direct 12/12 bent gegaan reken dan 2 à 3 weken bij de totale bloeityd van je soortje B) .zo nu ff tyd voor een ;) en wens je nog succes bij het afbloeien.greetz flapke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...