Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TheRealDopey

Propagator keuze?

Recommended Posts

Het hangt van het doel af, voor stekjes zoals ik ze graag heb, dus +20cm hoogte heb je altijd gepruts met de bestaande modellen omdat ze vaak te laag zijn en vind ik een hamster/konijn bak super makkelijk in gebruik, deze zijn vaak met een afsluitbaar deksel je legt er een goeie verwarminsmat of kabel in met een goeie bodemthermostaat. Als je even goed rondkijkt vind je er met een afsluitbaar kunstofdeksel waar het tralie werk zit normaal :)

 

imac%20caviakooi%20bingo.jpg

219-digitale-bodemthermostaat.jpg + 1225661313a.jpg

 

Voor gebruik met zaad is bv de oplossing zoals die bij sannieshop te vinden is super easy, temperatuur word op peil gehouden en het is lekker makkelijk klein op te bergen.

 

Zaad Propagator

 

Maar ook een oud of klein aquarium verricht wonderen hoor, en deze zijn vaak nog heel erg compleet (lamp erbij) tekoop voor niet teveel geld, je kent ze wel de totaal voor vissen nutteloze te klein bemeten kant en klare bakjes die je bij de plaatselijke dierenwinkels koopt.

 

IMGP7795e.JPG

 

De kant en klare propagators zoals in de meeste growshops vind ik bijna allemaal te laag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien deze, ik heb hem nog niet maar dat zal niet lang meer duren.

 

http://www.wietforum.nl/Zaad-Propagator-sa...est-t85114.html

 

@ZAP, ik zag het verhaal van Pacman83 inderdaad. Echter (en dat ben ik vergeten te melden) zoek ik een propagator waar een standaard stekkentray in past.

 

@Dr.LivingStoned, ik wil gaan kweken vanuit zaad. Dat verhaal van een aquarium is zo gek nog niet, maar lijkt me minder makkelijk om bijv. in je hokje te zetten. Voor stekken kun je ze weer wel goed laten (voor)groeien qua hoogte.

 

Ik nijg naar de http://www.wietforum-shop.nl/propagator-gr...inc-dimmer.html op dit moment. Lijkt me een prima bakkie voor zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...