Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
f3licks

ik ben felicks

Recommended Posts

Ik heb het afgelopen jaar mij eigen wietsoort proberen te kweken.

Ik rook wiet omdat het mij helpt mijn hsp controleerbaar te houden.

 

Ik ben een groot fan van het effect van sativa gecombineert met indica.

Dit geeft mij een high en body buzz tegelijk waardoor ik goed kan functioneren bv leren zonder constant afgeleid te worden.

 

Omdat de wiet te duur is en ik ook niet steeds mixjes wil draaien ben ik een eigen soortje (zaad femenised) gaan ontwikkelen.

Waar ik nu een aantal vragen over heb aangezien zij nu een kwartaal blijft doorbloeien en ik niet veel geduld heb.

 

Het soortje waar ik mij op heb gericht is een haze X snowwhite (oma) --------> X Eifel (Pappa, eigenlijk een mamma met 1 ballenzakkie*) = Een soort van K2 Haze geworden met een lemon twist (hier spreek ik over hoe de smaak op mij overkomt).

 

Deze soort geeft mij het gewenste effect .. echter ze word te hoog en ze bloeit te lang. nu heb ik mij geregistreerd omdat

ik dit soortje eigenlijk wil behouden maar wel wat uiterlijke eigenschappen wil veranderen zonder dat dit ten koste gaat van de smaak !..

 

Ik hoop dit voor elkaar te krijgen door een aantal leuke ruils te doen in de zaden sectie van dit forum.

echter heb ik gelezen dat ik eerst nog 10 berichten moet plaatsen .. dus nog ff geduld :wacko:

 

groeten felicks

Edited by f3licks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...