Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
taiga 2

Complete kweekkasten van BC Northern Lights

Recommended Posts

Hey Kwerkertje, :smoke ( ik weer niet als of dit topic in de goeie afdeling staat zo niet dan hoor ik wel als of die word verplaats)

 

Ik zat op Google rond te kijken voor complete kweekkasten en toen kwam ik uit bij BC Northern Lights.

Die verkopen complete kasten met alles der op en der aan zo als automatice cooling en alles kan met 1 knop aan en uit en alles kan op tijd geschakelt worden. Ook met Touch screem en om de zoveel dagen word alles gepatch zo dat alles we kan draaien. De kasten zijn van erg goed matriaal alles is goed vast geschroefd en alles word gekoelt, Pff te veel om op te noemen kijk de Site en de Filmpjes :specool

 

Foto 1 van de panelen

gallery_29786_12411_24559.jpg

 

Site

Youtube filmpje

 

Maar van vraag is kent iemand die bedrijf en heeft er iemand ervaring mee? :whistling

 

 

Alvast bedankt

 

 

Taiga :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken het bedrijf,maar of ze leveren in Nederland vraag ik me af.Als je serieus geinteresseerd bent kan ik misschien iets voor je betekenen.

 

Ze gebruiken iig goede voeding bij hun setups :verrygood

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik quote van hun site :

We Ship Hydroponics Systems To: United States: Alabama Alaska American Samoa Arizona Arkansas California Colorado Connecticut Delaware District of Columbia Florida Georgia Guam Hawaii Idaho Illinois Indiana Iowa Kansas Kentucky Louisiana Maine Maryland Massachusetts Michigan Minnesota Mississippi Missouri Montana Nebraska Nevada New Hampshire New Jersey New Mexico New York North Carolina North Dakota Northern Marianas Islands Ohio Oklahoma Oregon Pennsylvania Puerto Rico Rhode Island South Carolina South Dakota Tennessee Texas Utah Vermont Virginia Virgin Islands Washington West Virginia Wisconsin Wyoming Canada: Alberta British Columbia Manitoba New Brunswick Newfoundland & Labrador Northwest Territories Nova Scotia Nunavut Ontario PEI Quebec Saskatchewan Yukon Europe you get the idea... pretty much everywhere.

 

Dus wij vallen onder europe :whistling

maar wat gaat zon ding kosten dat is de vraag en dan nog hierheen.

Ik heb misschien ook wel interesse daarin ben momenteel aan het kijken voor een g-tools lege kast.

maar die amerikaanse grow systemen zien er niet uit alsof ze gemaakt zijn voor haze :verrygood

meer voor kushes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet doen .

Goeie kwaliteit en afwerking maar overpriced .

Plus de levering gaat zeker iets van een 400 - 500euro zijn .

Met al dat geld kun je beter zelf alles kopen , gaat 10 x meer opbrengen dan in die nachtkastjes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mijn id alleen wat hun op technologie gebied hebben in het klein is hier nog niet echt volgens mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor de snelle reactie's :smoke

 

De kasten zijn erg duur maar dan heb je ook wel wat , De Electra en Technologie bevalt mij erg goed :wave: De goed koopste kasten zijn 1500 euro dat is dan een kast voor stekkies en de duurste is 7 to 9 duizend euro :verrygood Met al dat geld kan je ook zelf je eigen kast bouwen met want andere materialen. Maar de Technologie zal wat lastiger worden :specool

 

@ twindaddy80 Bedankt voor je snele hulp maar ik zat ff rond te kijken over complete kasten en hoe en wat maar dit bedrijf is het einigste met de goeie/nieuwe/betrouwbare Technologie.

 

verder zal ik nog verder kijken en ik hoor het wel als iemand er een kweek verslagje over heeft :rofl

of weet iemand toevallig een kweek verslag met dit soort kasten?

 

 

Taiga :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Advanced nutrients heeft ook veel materiaal voor de hobby mensen moet je maar is kijken naar hun co2 en koeler maar dat is ook niet in nederland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je op buitenlandse fora best een verslag ermee zal vinden.

 

Hopelijk ga jij de eerste zijn op WF.Zoe erg cool zijn om zon systeem hier werkend te hebben.Houd ook rekening met het Canadese stroomnet.Dat is 110v en werkt met andere stekkers als wij.Ook de fittingen hebben een andere draad namelijk E39 waar wij met E40 werken.Dit zijn punten die je wel in je achterhoofd moet houden.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha,

 

De eerste zal ik niet worden want het geld heb ik nu niet :verrygood

Als ik het had had ik het gelijk gedaan maar dat zal nog even moeten wachten :whistling

Het lijkt me best lastig met het strekken van je planten om dat de lampen boven in de kast vast zitten en het water systeem beneden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo´n systeem zou ik ook wel willen :verrygood ziet er allemaal zeer netjes uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...