Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Tuunder89

BioBizz voeding

Recommended Posts

Hallo Tuunder89, ik heb de volgende producten van Bio Bizz gebruikt. Ik ben begonnen met Root Juice en daarna ben ik Bio Grow gaan gebruiken. Het is mijn eerste kweek en de planten stonden eerst buiten, maar door het slechte weer heb ik de planten naar binnen verplaatst. Na een maand of twee ben ik over gegaan op Bio Bloom in combinatie met Grow. Ik ben erg tevreden over deze producten. Ik kweek op aarde zonder poespas. Ik zal de link van mijn kweekverslag inclusief foto's erbij plaatsen.

De planten staan nu 4 weken in de bloei en er ontstaan mooie volle toppen. Ik gebruik overigens gewoon kraanwater, maar de aarde en voeding zorgen voor een goede Ph waarde. Ik gebruik geen Ph of Ec meter, ik ga af hoe de plant groeit en bloeit maar er kan eigenlijk weinig fout gaan. Zelfs als je een keer iets veel voeding geeft maakt dat niet uit.

Veel succes met je kweek en hou ons op de hoogte en een foto zou leuk zijn.

Link: http://www.wietforum.nl/Foto-s-en-mijn-kwe...lag-t84130.html.

 

Nico M :head_hurts_kr:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...