Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ras Ganja Don

HELP TRIPS!

Recommended Posts

Hallo medekwekers,

 

Ik heb mijn verslag zonder aankondiging niet meer kunnen voortzetten (excuuses hiervoor!) omdat mijn camera overleden is maar ik kijk nog steeds mee!

 

Na de tegenslag van een mannetjes tussen mijn feminized zaad he ik nog een probleem! Mijn autoflower heeft last van trips! Hij heeft nog een week tot 2 weken te gaan, is mijn oogst nu naar de knoppen? Ik heb mijn plantje al ingespoten met da ecostyle spuritz spul maar er zitten nog steeds trips dus behandel ik mijn plantje morgen nog een keer omdat ik zo dadelijk moet werken? Ik hoop dat die krengen niet in mijn toppen kruipen! En ik hoop dat mijn oogst nog te roken is met da spuritz spul eroverheen!

 

Hoe kan ik na mijn mijn tent het beste ontsmetten zodat ik geen last meer van die krengen heb? En weet ook iemand waar ik zo'n roofwantz vandaan haal?

 

Met vriendelijke groeten,

Ras Ganja Don

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je optijd bent geweest en die tripsen hebben nog niet teveel van je blad aangevreten dan komt het wel goed

heb ze nu zelf 2 keer gehad en telkens met dat spul van bayer weggekregen

zeker weten doe ik het niet maar volgens mij kun je voor trips geen wantsen inzetten

 

sucses met die pokke bladzuigers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plant Vitality Plus, prima super spul. :wOOt

 

Helpt ook tegen Trips vermoed ik. Anders moet je bij BioBest zijn om roofwantsen te bestellen,

kan ook via de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...