Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
newmicrogrower

pot-parka

Recommended Posts

Beste kwekers,

 

dit jaar voor het eerste begonnen met een dametje, gekozen voor heribei fem, ivm. de goede eigenschappen voor buiten.

Nu was ik erachter gekomen dat mijn kat het wel leuk vind om in die aarde te zeiken ;)

Dus heb ik ervoor gekozen om de pot-parka te gaan gebruiken.mede ook vanwege de vele regen hier in dit land.

Nu heb ik de pot-parka dus al een tijdje in gebruik, maar het leek mij best logisch dat je hem af en toe eraf moet halen,ivm schimmels enzo, want snap dat het best broeierig kan worden onder die zwart-wit folie. Maar nu haalde ik um eraf en zag dat er allemaal witte worteltjes boven de aarde uitkwamen, denk omdat het zo lekker donker is onder dat zeiltje.

 

kan het dan kwaad om af en toe de parka eraf te laten, met als gevolg dat de worteltjes bloot worden gesteld aan licht?

 

mvg newmicro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan sterven je wortels :D ...lekker laten zitten dus :D ...of afdekken met nieuwe aarde.. :D

 

hieronder zitten ook mooie witte worteltjes... :D

je gebruikt dus het hele pot medium.. ;)

indoor potparka... :D

 

gallery_22583_11356_506235.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...