Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nooitnuchter

autoflowers op 12/12 hele cyclus, kan dat?

Recommended Posts

Hi,

 

Ik heb 6 Mazars autofem(week8) en 5 w.w,(week6) 2x 400watt er word voor die mazars autofl. minimaal 18 uur licht aangeraden voor de gehele cyclus, maar dan zullen die 5 w.w. niet verder bloeien, kan ik toch 12/12 aanhouden, of is dat niet raadzaam? anders trek ik die w.w. eruit en kan ze in de garderobekast zetten, zal het langer duren en zal de opbrengst minder zijn als ze op 12/12laat staan tot einde..

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

Met vr. gr. N.

 

p.s. ( weet dat niet slim was om die autoflowers te gaan gebruiken samen met white widows zaden) zal niet meer gebeuren

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het kan, maar licht is gewicht..!

 

En met vriendelijke groeten kan je ook makkelijker afkorten he..! Haha

(Mvg)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja te , stoned ik ken de afkortingen niet meer zo goed, laatse keer dat ik in t Ned. een brief schreef/werkte is 4 jaar geleden,

woon in t buitenland, op een groen nat eiland,, anyway over je reactie, licht is gewicht, dus ik zal als mn autoflowers op 12/12 laat staan een mindere oogst zal hebben,ook als ik t een week langer laat staan?

Kan ze wel eruit halen en in potten doen etc etc, moet nog eigenlijk maar 10dgn. hee een afk. f...klote, kloontje kost 30 euro hier(mafkezen), heb 3 leuke oogsten gehad, maar nu 2x achterelkaar iets mis, en 3 weken langer, volgende ronde worden weer die heerlijke w.w.d/passion HEERLIJK, nooit meer bezuinigen op snel groeiende autoflowershit, blabla bla .

bvd,

bdnkt

gr.

K.

 

 

 

ja het kan, maar licht is gewicht..!

 

En met vriendelijke groeten kan je ook makkelijker afkorten he..! Haha

(Mvg)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hij bedoelt als je meer uren licht geeft dat je meer gram krijgt.

Niet dat het minder lang duurt

Share this post


Link to post
Share on other sites

meer licht uren kan kloppen maar dan wel met een goeie zwaar lamp ik wil jou 50 gram zien halen op een 10 watt spaarlamp op 18/6 ;)

onhaalbaar licht is gewicht heeft net iets meer te maken met de wattage volgens mij .

met 1000 watt op 18/6 haal je meer als met 10 watt op 18/6 met de zelfde autoflower .

 

maar zo ver ik heb gelezen is een AF best op 18/6 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rare zins opbouw maarja .

wat heeft die vergelijking er mee te maken??

Jij doet appels met peren vergelijken.

ALS je wilt vergelijken moet je 10 watt 18 of 12 uur aan laten staan en je zult zien dat 18uur meer gram heeft.

Zelfde met 1000 watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoflowers : van zaad tot oogst op 18/6 houden

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb super critical autoflower (greenhouse) samen met de rest in het hok gezet op 12/12 resultaat was goeie wiet keiharde topjes ...topjes ja want echt groot werden ze niet,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja,ik laat het maar staan zo, 3 van de 5 auto mazar zien er toch wel goed uit nou,1 vette mini kerstboombud en de andere hebben inderdaad kleine knopjes , maar ja vele kleine budjes, morgen w.w. zaad kopen.

ieder geval bedankt voor julliereacties.

 

N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...