Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ziran

Probleempje

Recommended Posts

Goedendag medekwekers.

 

Ik ben momenteel bezig met een semi-outdoor kweek.. dit houdt in bij mooi weer plantjes buiten en bij rotweer staan ze onder een tneon 2x 55watt.

 

Nu heb 1 van mijn sugar punch vrouwtjes in 1 keer een groei spurt gehad en heb zij dus een halve dag ongeveer tegen de lamp aangezeten.. wat heb geresulteerd in een verbrande hoofdtop.

 

gallery_12152_11991_2605769.jpg

Foto van de schade

 

Nu is mijn vraag wat kan ik het beste doen? De plant gewoon zo laten en zien wat er gebeurt.. of moet ik de hele top eraf halen? of alleen de verbrandde blaadjes? En wat is de reden om deze oplossing toe te passen?

 

Ik heb me echt geen flauw idee wat te doen .. en ben er eerlijk gezegd best bedroeft over dat dit is gebeurt want ik stop er zoveel tijd en liefde in en nu door iets onbenulligs is me plant verneukt(?)

 

Alvast bedankt voor jullie hulp ik waardeer het zeer.

 

Groetjes Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ziran

 

Als je de top er af haalt ben je hem zowiezo kwijt , ik heb geen ervaring met het probleem maar gewoon laten staan en de lamp wat hoger zetten

maar wel ff wachten op wat anderen zeggen ;)

 

groeten en beterschap ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij kan je de top er wel afhalen.. groeit toch weer aan.

weet dit tevens niet zeker.. vind het kut voor je want mijn planten worden geel.. en weet hoeveel tijd

erin word gestopt. Maar goed, doe wat je hart je ingeeft haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker laten zitten trekt wel weer bij ;)

Als je pech hebt sterft de hoofd top af maar dan komen er meer kleine ;)

 

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou em ook lekker laten zitten, trekt wel bij de plant bloeit toch nog niet zo lang zo te zien ;)

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het ''verbrande'' deel er van af halen want het het onderste deel van de top wat niet verbrand is zal door groeien en aansluiten op het verbrande deel en dan is het alleen maar een spot waar makkelijk de rot in begint...

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...