Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sativahassan

bladprobleem

Recommended Posts

Hey hey , gistere voor het eerst in 2 jaar een bladprobleem gespot :o (geen beestjes)

Ik vind het spijtig dat ik het hier als een noob moet komen vragen , maar ik kan het echt niet vergelijken via tutorials van bladproblemen.

hier is een foto:

P1010565.jpg

symptomen

symptomen zijn plekjes en een droog randje.

Ik kan je niet vertellen welke kleur plekjes het zijn omdat ik kleurenblind ben (niet zwart-wit)

Er zijn 2 plantjes die dit hebben en die staan appart van de rest nu.

Verder hebben ze geen voeding gekregen dus overbemesting zou ik raar vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit//onnodig quoten

 

Hey, hebben je plantjes misschien stress gehad ? Als het dat niet is dit probleem waarschijnlijk genetisch en is er niets aan te doen. Trouwens, dit hoeft niet perse een probleem te zijn, ik heb hier en daar ook wel eens een 'mogooltje' gehad, en het groeide net zo goed als de rest, alleen waren de oogsten wel minder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neen volgens mij zeker geen stress , ze staan sinds ontkiemen in de zelfste pot / plaats. en krijgen wortel stim :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, het lijkt gewoon op een kleine misgroeing, dat kan natuurlijk ontstaan door onderadere weinig voeding of iets rottends in de aarde maar ik zou me er niet zo druk over maken wat hij zijn inmiddels geen toppen!

Het bruine plekje is vast ontstaan door verbranding(veel zon tijdens water op bladeren ofz.)

Succes!

Edited by michaels-hi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...