Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

woning uitgebrand

Recommended Posts

Woning uitgebrand, bewoners spoorloos

maandag 13 juni 2011 13:50Leeuwarden - Een woning aan de Bildtsestraat is maandagmorgen rond 5.00 uur volledig door brand verwoest. In de woning werden resten van een mogelijke hennepkwekerij aangetroffen. De bewoners zijn sindsdien spoorloos.

 

 

 

20110610_0923604.jpg Foto: Archief/JPFEen buurtbewoner had gezien dat een man en een vrouw met een kind op schoot rond 04.45 uur in een rode Volkswagen Caddy bij de woning vandaan reden. Kort hierop zagen ze rook uit de woning komen en belden 1-1-2. De brandweer had de brand snel onder controle, maar kon niet voorkomen dat de woning afbrandde.

 

De meldkamer deed een twitter bericht en een burgernetactie eruit gaan om de bewoners van de woning te lokaliseren. De Volkswagen Caddy werd later leeg in de Boomgaardstraat aangetroffen. Van de bewoners ontbreekt nog ieder spoor.

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/130431/..._spoorloos.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat t mij noooiiit zal gebeuren, maar mocht het zo zijn smeer ik m toch niet stilletjes. Hoe verrot t ook is, dan moet je voor de gevolgen instaan. Tenminste zo denk ik erover, je weet dat t je kan gebeuren en zou echt niet mn buren willen killen omdat ik te laf zou zijn ze te waarschuwen en de brandweer zou bellen. Maar ja, niet iedereen is blijkbaar zo. ikke ikke ikke....laat de rest maar lekker fikke :book:

 

 

Gelukkig zijn er nog een boel goede en eerlijke mensen, peace out :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...