Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Amnesiahaze22

Kweekverslag Amnesiahaze22

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Dit jaar kweek ik voor het eerst 2 plantjes op het balkon. ik heb ze sinds de stek nu 19 dagen.

In de pot met de bloemetjes erop zit cocosgrond, en de plastic pot zit normale potgrond in. Ik heb voor grond met niet te veel voeding gekozen omdat ik hoor dat een kleine plant beter niet te veel voeding kan krijgen. graag zou ik willen weten wanneer ik ze het beste kan overpotten. Ik ben van plan ze eerst over te potten naar 11 liter potten met allmix, en als ze in de bloei zijn overpotten naar 25 literpotten met zo veel mogelijk nieuwe grond.

 

Groet Amesiahaze22

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3883649.html

 

weet iemand een betere site om plaatjes up te loaden? word wel erg groot

Edited by Amnesiahaze22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Waarom zet je ze nu niet over in de uiteindelijke pot. Teveel verplaatsen vindt de plant maar niets. Als iets in de bloei staat ..dan zeker niet meer op een andere pot zetten.

Probeer een appelboom die vruchten draagt te verpotten .... en dat is einde appelboom.

Dus mijn advies is: kies de juiste afmeting pot ... doe daar potgrond in geschikt voor "onze " planten. De growshop .. heeft genoeg zakken liggen. Cocosgrond .. werkt niet echt top in een pot in je tuin.

Nu even over een site voor de plaatjes.

Het is niet de bedoeling dat je elders op internet je foto's plaatst .. en dat die vervolgens door iemand die je topic wil zien .. eerst moeten worden gedownload. Kost heel veel tijd .. en als zo'n site er een keer mee stopt, heb je hier een topic geplaatst .. en zijn de foto's foetsie! En geloof me, als je een topic plaatst .. en de foto's duren lang voor ze zichtbaar zijn .... dan reageert niemand meer.

De foto's plaats je het best op dit forum in je eigen gemaakt album.

Hier een link .. met mooie screenshots:

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17379

 

Mocht dit niet lukken, ooit heb ik een keer laat op een avond ... een topicje gemaakt:

 

http://www.wietforum.nl/Plaatsen-van-foto-...pic-t68327.html

 

Maar buiten jouw vragen om .. probeer de zoekfunctie te gebruiken ...geloof me dan had je snel een antwoord gehad op jouw vraag "Hoe plaats ik een foto".

 

FF een hele kleine handleiding:

1. Ga naar zoeken .. rechts boven in je beeldscherm

2. Bij zoek door sleutelwoorden typ: plaatsen+ foto's ... dus als je wilt zoeken op meer woorden ... altijd de + gebruiken.

3. Klik rechts onder aan: Laat zien als berichten.

4. Klik

5. Lees het antwoord op je vraag!

Ik wens je veel lees en kweekplezier toe! En succes met je kweek!

Mocht je na.. heeeeeeel veeeel lezen :) .. nog vragen hebben .. mag je me altijd een PB sturen.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

 

Check mij forum k ben ook ongeveer zelfde tijd als jou begonnen en als je me galerij kijk zie je de datum en zie je hoe groot ze waren toen ik heb ze overgepoot.

 

Blaaazzeelekka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...