Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stabilo

Lowryder's en bwana's balcony queen

Recommended Posts

Beste mede-wietforummers :) ,

 

Enkele weken geleden (1 mei) stak ik 4 zaadjes tussen de watten, 2 lowryders en 2 bbq's (bwana's balcony queen). Beide besteld bij frobanken. Ik heb ook deense soortjes besteld maar dit jaar niet echt de ruimte om deze optimaal te benutten.

 

Nu heb ik een vraag over de lowryders:

1 ervan is een week geleden is volle grond gegaan, dit is een mannetje geworden. De andere ging in een redelijk grote pot met potgrond, ik vermoed dat het een vrouwtje is. Met deze 2 lowryders zou ik graag een zadenkweek doen. De 2 bbq's staan naast de mannelijke lowryder in volle grond. En zo kom ik bij mijn vraag:

Kan de lowryder de bbq's bevruchten? Ik vermoed dat de bloeiperiode van de bbq's nog even op zich laat wachten dus het lijkt me geen kwaad te kunnen. Kan dit kloppen?

 

De bbq's zijn echt bedoeld voor wietkweek :lol: , en als ik een mannetje heb doe ik samen met een vriend hiervan een zadenkweek.

 

Verder heb ik bij al mijn plantjes ook wat kleine zwarte beestjes onder de bovenste bladeren, enig idee wat dit is en hoe dit te bestrijden valt? Zouden het kleine mieren kunnen zijn want er bevinden zich ook 1 a 2 mieren bij deze kleine beestjes.

 

Alvast bedankt! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ik denk dat je met spint zit ?

zou je normaal wel moeten wegkrijgen met wat middeltjes.

 

Chrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee man B.A.C. heeft dit ervoor Plant Vitality Plus.

Ik heb zelf vroeger een keer Promonal_r van ecostyle van het tuincentrum geprobeerd hielp wel :)

Maar of dit goed is voor je planten en bodem ?>

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Als je mannelijke autoflowers hebt staan ... die al vroeg "rijp" zijn .. met daarnaast standaard planten die pas in de bloei gaan ergens in september ... loop je geen gevaar.

Dus laat de lowryders maar sex hebben ... de bloei van jouw bbq ..barbecue bwana etc... duurt nog wel even.

En spint?

Zwarte beestjes .. in combinatie met mieren: Luizen!

FF wat spruzit kopen ... een beetje spuiten

Succes Stabilo!

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt iedereen voor de antwoorden!

 

Ik dacht eerst is te proberen met een brandnetel extract, is zien wat het geeft...

 

Nu hopen op lekker veel lowryder zaadjes B) Zal zo snel mogelijk is een foto posten van mijn opstelling!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...