Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

nederland (d66) wil af van het drugsverbod

Recommended Posts

64806.jpg (Novum) Utrecht - Het drugsverbod moet opgeheven worden. Een motie van die strekking is zaterdag met grote meerderheid aangenomen op het D66-congres in het Beatrixtheater in Utrecht.

 

 

De partij beseft dat drugsgebruik gevaarlijk kan zijn, maar desondanks willen de D66-leden dat het verbod wordt opgeheven. Regulering zou veel effectiever zijn om de volksgezondheid te beschermen.

 

De Tweede Kamerfractie van D66 gaat nu plannen ontwikkelen voor een regulering die zo gering en veilig mogelijk kan worden gebruikt. Daarbij moet rekening gehouden worden met de grote verschillen tussen drugssoorten en dat criminelen geen geld meer aan drugshandel kunnen verdienen.

 

De Jonge Democraten, de onafhankelijke jongerenorganisatie van D66, pleitte al langer om het drugsverbod op te heffen. Volgens hen is dit besluit 'een enorme stap voorwaarts'.

 

http://utrecht.nieuws.nl/nieuws/29543/d66_...van_drugsverbod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kunnen veel willen maar ik las vandaag toch echt op de voorpagina van de volkskrant dat het pasjes systeem definitief word doorgevoerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ieder geval een stap de goede richting in en het pasjes systeem totaal niet!

 

Ik merk in mijn eigen omgeving dat de jeugd veel toleranter is qua drugs dus hopelijk trekken die gekke taferelen van deze regering ooit bij.

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

in elk geval beter als de pasjes, ik wil wel anoniem me wietje kunnen halen en als me stash op is wil ik ook in een andere shop een grammetje kunnen scoren... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pasjes systeem gaat toch de komende tijd nog zo veel mee mis ... (hopelijk )

denk aan fraude gevoeligheid ect.

en hopelijk ook dat het veeel langer gaat duren dan ze van plan zijn

 

 

 

en dan hopelijk dat het uiteindelijk niet toch niet doorgaat

 

en van mij ook nog 2 dikke vingers voor opstelten

wanneer kreeg hij nou een gaatje in zn hoofd ?'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als Opstelten een gaatje door z'n hoofd krijgt, krijgen we Teeven. En als ik van iemand moet kotsen is het wel Teeven. Die man is echt 1000 maal erger dan Opstelten, hij zou het liefst iedereens DNA in z'n eigen kelder bewaren en vanuit z'n zolder iedere woonkamer in Nederland monitoren. Die gast is écht eng *brrrr*

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon opgerot met dit soort mensen, of ze nu opstelten of teeven heten, ze verkloten het voor de normale mensen. snap zoiezo niet dat die opstelten nog niet is opgeruimd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

opstelten is een vriend van de cashkweker :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vandaar dat ie nog niet plat ligt. ik zeg ook altijd, voor m'n eigen kleine en het grootste gros van NL is hij echt een kuthond, maar hij helpt de broodkweker alleen maar met de criminalisering. kijk maar naar landen waar ze streng zijn, Engeland bijvoorbeeld. prijs is daar 1,5 keer zo hoog als hier..

 

neemt niet weg dat ze daar ook alleen maar meer en meer en meer gaan kweken. werkt dus AVERECHTS..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...