Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Running Water

Buffertabletten in combinatie met BAC voeding

Recommended Posts

Heb al gezocht, maar kom er maar niet achter hoeveel mililiter BAC biologische groeivoeding en bloeivoeding Sannie ook al weer doseert per liter water bij gebruik van z'n buffertabletten. Hoe zat het nou ook al weer ........... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij staat het gewoon op de fles : er staat 10 a 20 ml per 10 liter water. op de bloei iig.

 

Hier is een schema:

 

Klik hier!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat idd op de fles duidelijker kan haast niet.

En anders even bij Sannie op de site kijken daar staat een schema van BAC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus de eerste 3 weken geen voeding en dan langzaam opbouwen tot 1,5ml/L.

en dan om de dag met/zonder voeding... lees anders wat verslagen door zoals die van El Andy!

 

cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die eerste 3 weken dat is 3 weken voor het groeien en zit er minder in voor de bloei periode.

volgens mij moet je nog wel een beetje bloei gebruiken als ze gaan bloeien ivm gele blaadjes onderin.

Het zou helemaal mooi wezen als Sannie himself even reageert ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shilizous verwoordt het volgens mij prima, als ik me niet vergis is dit Sannie's laatste verslag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na heel lang zoeken iets gevonden ..... B) Iedereen hartelijk bedankt voor het meedenken ;)

 

sorry voor de late reactie ;)

 

Het starters pakket voorziet in alle behoefte's en je hebt ook niet meer nodig als dat in het pakket aanwezig is.

De dosering van je bloeivoeding na die 3 weken hangt erg af van de situatie maar er wordt als richtlijn gegeven 1ml/liter om mee te beginnen,als je nu eerst eens begint met 2 x in de week om op te voeren naar meerdere keren. Het beste is elke dag een beetje maar voldoende water te geven zodat ze tot de volgende dag toe kunnen,meer water geven dan die ene dag zal je aarde te nat maken wat weer stilstand tot gevolg kan hebben.

 

Shack en jackberry zijn aanraders,met shack als de sterkste plant

 

Groeien gaat prima onder een hps lamp als je maar zorgt dat je aarde niet teveel opgewarmd wordt hierdoor.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...