Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ras Ganja Don

Auto great white van Seedsman

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik zat laatst op wietzaadjes.nl en ik kwam de Auto great white tegen van Seedsman, Auto great white autoflower van Seedsman is een soort die ontstaan is uit een kruising van Lowryder#2 x Great white shark. Ze geeft je een langdurig blij gevoel.

 

Soort: Autoflowering

 

Afkomst: Lowryder#2 x great white shark

 

Van zaadje tot oogst: 9 - 10 weken

 

Eigenschappen: Deze auto great white doet het binnen en buiten prima. Makkelijk te kweken, ze wordt iets groter dan de gemiddelde autoflower.

 

Heeft er iemand evaring met dit soortje, wand het soortje ziet er leuk uit. Ik zou er wel wat meer over willen weten. Misschien is dit iets voor mijn aankomende kweekje.

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

high man zie dat je post al meer dan een maand oud is ... sorry ik ken je niet helpen het het soortje niet...

 

wel vind ik het knap verrot voor je dat er niemand!!!!! is die je er wat over vertellen kan :huh:

 

de ruderalis sectie leek me een mooie toevoeging.... echter word er niet veel gebruik van gemaakt laat staan dat er ook maar 1 reactie op je vraag komt...

 

EEN ERG SLECHTE ZAAK

 

SECTIE MODS WAAR HANGT U UIT????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als niemand er ervaring mee heeft wordt er niet gereageerd, hemprenaissance, dat lijkt me logisch en daar kunnen admins en mods niets aan veranderen. Ik heb 1 stukje growverslag kunnen vinden op autoflower.net: "Here are the girls @ day 44. The GW (= Great White) is coming along AMAZINGLY! She is just shy of 12 inches tall. The Kush and the Blue are looking good as well but shorter." Om de foto's te kunnen zien moet je inloggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en vergeet niet dat veel autoflowers net nieuw zijn.

Zoveel bij gekomen dit jaar.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...