Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ras Ganja Don

Davin DV 11

Recommended Posts

Greetings,

 

Ik heb een vraagje wat misschien een stomme vraag is maar ik kan er nergens een antwoord op vinden :lol: . Ik wil een buis ventilator van 100mm 107m3 aansluiten op een fan controller. Maar wat kan ik het beste aanschaffen en hoe moet ik zo'n fan controller aansluiten. Is dat gewoon in het stopcontact stoppen en klaar of zit daar wat meer techniek achter?

 

Ik zit te kijken voor een Davin DV 11 (ik zou niet weten hoe je die aan moet sluiten, allemaal shit over een shone groep :rofl ). En ik zat ook te kijken naar Fan controller 1500 Watt met thermostaat maar schijnbaar kan hij je afzuiging maar zo'n 75 tot 80 procent dimmen.

 

Kan iemand mij helpen, advies en tips geven? Ik dank jullie hartelijk.

 

Blessings and Raspect!

 

Ras Ganja Don

Share this post


Link to post
Share on other sites

De DV12 is geen fancontroller, dat is een tijdklok met relai voor 2 lampen van 600 watt of 3 lampen 400 watt.

 

De Fancontroler die je er onder hebt is de meest simpele die kan je dimmen tot ± 40 % alleen niet de max kan inrekenen.

Wil je een fancontroler die dat wel kan ben je rond de 100 euro kwijt vb de http://www.wietforum-shop.nl/g-tools-fancontroller.html

 

Gr Rara

Share this post


Link to post
Share on other sites

De DV12 is geen fancontroller, dat is een tijdklok met relai voor 2 lampen van 600 watt of 3 lampen 400 watt.

 

hij vraagt dus letterlijk naar de DV 11 en dat is een fan controller :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foutje sorrie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mens maakt fouten, die maak ik ook genoeg. Maar om even terug te komen op mijn vraag.

 

De DV-11 is een ventilatie regeling voor een afzuiger of inblazer met een maximum regeling van : 6Ampere.

Om de DV-11 aan te sluiten, heeft U bij voorkeur een ‘schone’ en geaarde groep van tenminste 6 Amp. nodig. Een ‘schone’ groep wil zeggen, dat deze groep uitsluitend gebruikt wordt door de DV-11.

 

Er staat in de handleiding dat u bij voorkeur een schone geaarde groep van tenminste 6 Amp nodig hebt. Dus dat is niet noodzakelijk?

Als ik het dus goed begrijp kan je die Davin DV 11 gewoon in het stopcontact steken en als het kan een schone groep maar dat hoeft niet perse!?

 

Blessings

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor zo'n klein afzuigertje hoef je geen aparte groep aan te leggen denk ik.

heb ik voor mijn lamp ook niet :spliff: (400w)

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad!!

ik heb de DV 11 T

die regelt zelf hoe hard hij gaat!

de DV 11 daar moet jij zelf zeggen hoe hard je afzuiging moet.. (lijkt me niet fijn)

want als je hokje om 3 uur 's nachts ineens 30 graden is moet je dus uit je nest om dat ding harder te zetten...

met de 11 T hoeft dat niet omdat hij dat dus automatisch doet..

 

Maar bij mij zit hij ook absoluut niet op een schone groep..

 

maar ik heb wel 1 schone groep voor me complete kast!

dus 600W lamp, (100W ofzo)afzuiging, 150W voorgroei..

 

Groeten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dank jullie wel voor de nuttige antwoorden! Ik sluit alles niet op een specifiek schone groep aan. Ik kom uit op 90 watt in totaal met lampen en pc fan's (ik ga 2x 36 watt Tneon lampen gebruiken), en dan nog een buis ventilator. Hoeveel watt die verbruikt weet ik niet maar dat zou niet zo gek veel zijn.

 

Zo ik kan mijn bestelling verzenden.

 

Raspect and Blessings Selassie I Jah Rastafari! :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...