Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Spetsnaz

stom stom stomme fout help, ik bedoel groei niet bloei

Recommended Posts

Hallo gasten,

 

Ik heb een domme fout gemaakt en ik hoop dat het niet erg is, mijn 10 amnesia plantjes staan bijna 2 weken in de bloei en normaal gaat om 1600 uur de lamp uit maar vandaag dus niet, toen bedacht ik me opeens dat ik 2 of 3 dagen geleden aan de tijdschakelaar heb zitten klooien om de tijd goed te zetten maar heb waarschijnlijk het knopje voor de timer niet aangezet (ik weet het niet zeker) met als gevolg dat mijn plantje 2 of 3 dagen 24 uur licht hebben gehad.

 

De plantjes zien er op zich nog goed uit en omdat ik ongeveer 2 dagen niet thuis was tijdens de nachtfase kwam ik er vandaag gelukkig achter. Mijn vraag is dus is het erg dat ze 2 of 3 dagen 24 uur licht hebben gehad?

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

je ben al nr zoveel :spliff: ....lekker he.... bezuinigen op een deugdelijk relais :rofl

 

ja... in de bloei gaan ze reveggen....dit kost je grammen...

 

het goede nieuws is dat je een mazzel pik ben :shutup: ....je huis had afgebrand kunnen zijn... :lol:

 

laat eens foto's zien :wtf2: ?

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

hey Carpie,

 

wat is reveggen en kost me dat echt grammen? dan kan ik net zo goed opnieuw beginnen

 

Ik kan nu geen foto's maken die komen later wel.

 

Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

wat heeft deugdelijk relais ermee te maken als je klok functie om schuift en hij niet volgens klok fungeert ?

er staat niks over de belasting die zijn schakelaar mag hebben

waarom vliegt je huis nou weer in de fik als je lamp 24 uur aanstaan

hij is niet vast gesmolten ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het geen enkel probleem zal vormen..!! (alleen even herma trekjes in de gaten houden)

Succes, mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb precies hetzelfde op dit moment en ik zit het ook nu nog aan te kijken en ik weet bijna wel zeker dat asl het geen herman wordt het wel hele losse wiet wordt. In mijn geval kies ik er dan voor om toch de boel te laten staan, als het namelijk echt niets is kan ik er altijd nog mooie ice van maken.

 

En Carpie ik heb gewoon een goed relais. :spliff: Ik heb alleen met mijn stonede bek niet op zitten letten net zoals de TS. :shutup:

 

Gr Kramer

 

link van mijn topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Alucard

 

Wat Carpe wil zeggen is dat als je een kweek runt een goed relais bijna een must is (qua veiligheid sowieso) . Een tijdschakelaar kan de belasting tot een heel eind, maar het plaatje dat er inzit is niet zo dik als de draad waar de stroom doorheen loopt!

 

Als je hem te veel gaat belasten kan ie doorfikken of smelten met iid je raad het al een brand tot gevolg.

 

Dan daarbij als er een relais was geweest was er geen knop geweest die je per ongeluk om kon zetten, mits het relais in een kastje zit of goed hangt.

 

Gr bijster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou ik heb precies hetzelfde op dit moment en ik zit het ook nu nog aan te kijken en ik weet bijna wel zeker dat asl het geen herman wordt het wel hele losse wiet wordt. In mijn geval kies ik er dan voor om toch de boel te laten staan, als het namelijk echt niets is kan ik er altijd nog mooie ice van maken.

 

En Carpie ik heb gewoon een goed relais. :spliff: Ik heb alleen met mijn stonede bek niet op zitten letten net zoals de TS. :shutup:

 

Gr Kramer

 

link van mijn topic

 

Begrijp ik het goed dat je nu zegt dat door de 2 dagen met de klok op 24 uur zijn hele oogst fluf word..???

 

Dat is voor mij echt nieuw terwijl ik (vroeger) vaak genoeg stomme fouten met het licht heb gemaakt....

En draaide toen net zo goed als daarvoor... (kwa opbrengst en compactheid)

 

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb het meer over mijn eigen situatie Stikkie. Bij mij heeft die 3/ 4 x 24 uur aangestaan. Nog net even een stapje erger :wtf2: . En ik heb sterk de neiging omdat dan te denken. Misschien ook wel zelfbescherming :shutup: . Dat ik strax niet zit te balen als mijn oogst tegenvalt. Maar eruit trekken zou ik niet doen en dat ga ik ook niet doen alleen als die ballen krijgt. Maar ik moet wel zeggen dat ik wat positiever gestemt ben nu ik jou reactie heb gelezen :spliff:

 

@ Bijster

Ik heb gewoon een goed relais ik heb alleen de klok op constant aan gehad. Misschien heeft de ts dit ook wel gedaan. Ja en dan kan je het beste relais ter wereld hebben maar schakelen doet die dan niet.

 

Gr Kramer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is gewoon een stomme fout maar ik ben blij dat de meeste hier zeggen dat het niet zo erg is, voortaan beter opletten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

effe een correctie, waar ik eerder 2 weken bloei zei bedoel ik groei, mijn plantjes staan bijna 2weken in de groei. Ik hoop dat dat ook niet zoveel uitmaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie heeft die fout nou niet gemaakt :shutup:

Kan er nog een en die zit hier....

Good luck dude!

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat heeft deugdelijk relais ermee te maken als je klok functie om schuift en hij niet volgens klok fungeert ?

er staat niks over de belasting die zijn schakelaar mag hebben

waarom vliegt je huis nou weer in de fik als je lamp 24 uur aanstaan

hij is niet vast gesmolten ofzo

 

Carpie is een "outdoor-grower", dus neem het hem niet kwalijk :spliff:

:rofl

 

GOED lezen jongens :shutup:

 

green-lady :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
effe een correctie, waar ik eerder 2 weken bloei zei bedoel ik groei, mijn plantjes staan bijna 2weken in de groei. Ik hoop dat dat ook niet zoveel uitmaakt.

 

nee....want in de groei kunnen ze niet re-veggen :shutup:

 

ik hoop dat je een verzekering hebt die uitkeerd.....geef me die naam ff als het zover is....schakel ik meteen over :spliff:

 

suc6

carp

 

ps: green-lady....jij gaat 12 maart over de knie op de wf meeting :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat carpe diem meer reageerd met dit bericht in zn achterhoofd :shutup:

 

 

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

ja klopt ik heb een schakelklokje van de growshop (ben het merk vergeten) dus zonder relais, het beste is dus om de blusser daar boven te hangen en niet boven de vsa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...