Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
callimero

hallo allemaal

Recommended Posts

even voorstellen..... ik ben callimero en ben nieuw op dit gebied,

maar heb toch in korte tijd een flinke brok informatie tot mij genomen van dit forum en natuurlijk ook op andere plekken.

 

ik probeer netjes te zijn en iedereen met respect te behandelen hou niet mensen te veroordelen, ben een beetje eigenwijs en sta op het punt te beginnen met een kweekje.

 

ik hoop nog veel te leren van de wijze (en minder wijze) mensen van het forum, en wie weet kan ik over een tijdje ook wel een positieve bijdrage leveren!

 

 

even nog een vraag:

 

ik heb een aansluiting voor de afzuiging van mijn huis (die ik toch niet gebruik) en die slang is 125 mm ik ben van plan om daar de slang van mijn hok op aan te sluiten maar heb twijfels over de decibellen en de druk die hier op komt mijn vraag is dan ook is dit mogenlijk, of anders de 250mm splitsen in 2 of 3 slangen van 125mm (heb namenlijk twee uitgangen voor die dikte)

 

wil niet graag via een raam of via de dakpannen mijn lucht het huis laten verlaten.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...