Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ooggetuigen

ooggetuigen's rookverslagjes...

Recommended Posts

Rookverslag

 

Soort: Amnesia Haze S5

Grower: Blowsterke

Breeder: Onbekend

Bloeitijd:11 weken

 

gallery_27410_11465_22815.jpg

 

Uiterlijk

De wiet glinstert van de THC en ze voelt lekker hard en compact aan!!

Het topje ziet er gewoon perfect uit. Als je alleen al naar de foto kijkt, dan begin ik te water tanden. (kwijl kwijl ;) )

 

Geur:

Het topje heeft een erg fris geurtje en ruikt erg sterk. Toen ik het gekregen had kreeg ik het in een doosje van de Grasscompany en heel me auto rook erna! En niet zomaar... maar erg sterk! Heerlijk…

 

Ik kon niet lang wachten om het te roken. Voor deze test heb ik er natuurlijk niet alleen zelf van gerookt, maar samen met vrienden op vakantie hebben we lekker geknetterd.

Dit was voor mij en voor hun een hele ervaring rijker! Daarover hieronder meer… ;)

 

Smaak:

Dit is voor mij het moeilijkste om te beschrijven, ik heb dit wietje zowel in vloei als met een vapo gesmoked en ik moet zeggen dat ze lekker fris smaakt! Wanneer je inhaleert klapt hij lekker zacht op je longen, integenstelling tot de andere wiet (chocolate silver haze die uit de shop kwam). Deze voelde scherp aan.

 

Effect:

Het effect is na enkele hijsjes al snel merkbaar, hij sloeg bij ons snel in en vrienden riepen: Zo ej die eigen kweek wiet is veel sterker dan die van de shop! Dus ik had me doel ook meteen bereikt, en voor mezelf bewezen dat eigen kweek dus veel beter is dan de wiet uit de shop!

Het is een lekkere high, maar je moet er niet te veel van roken, want het is een sterk wietje. De high hield bij mij ongeveer (na schatting) 3 uurtjes aan en ik voelde me zwaar relaxt. Het is altijd lastig om de tijd precies bij te houden wanneer je high/stoned bent :D.

 

Overall:

Ik geef deze wiet een 8,5, omdat deze erg sterk is, de high hield lang aan en ze smaakte lekker fris.

Ik raad niet aan om deze wiet overdag te roken, want daar is deze te sterk voor.

Het cijfer 8,5 is een indicatief getal, want voor iedere persoon geld, je moet zelf ervaren welke wiet het beste bij je past en waar jij je het fijnste bij voelt. En de ene kan meer hebben dan de andere B) Maar dat is niks nieuws natuurlijk.

 

Thanks to blowsterke voor dit relaxte wietje!

 

Greetz,

 

Ooggetuigen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor dit leuke rookverslag ;)

 

Ik ben daar niet zo goed in.

 

Goed dat het gesmaakt heeft ook bij je vrienden.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...