Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wood

hash

Recommended Posts

Ik heb er op het forum al veel over gelezen. MAar echt een duidelijke uitleg heb ik niet kunnen vinden.

WIe legt mij exact uit hoe je hash maakt, plus benodigheden ennnn de kosten.

Tzou zonde zijn om al dat plant weg te moeten gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop een boek, man.. Ik kan je zeker en vast 'I Love It' aanraden!!!

Het is een éénmalige 'investering' van +/- 23€ en dan heb je een boek met kweekadvies, instructies voor hasj maken, ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar het kan toch ook zonder een stuff machine.

 

Zo werd dit in het verleden toch ook gedaan. Niemand die het weet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb wel eens gehoord van een emmer met daarover 2 lagen filterdoek :?: , hiertussen de wiet en vervolgens met houten lepels hier een beetje op trommelen. Je wiet wordt dan heel fijn gefilterd. Schijnt ook wel een geduldig werkje te zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe bedoel je zeven?? planten zeven??? kan j t me in totaal uitleggen hoe het precies moet..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Dan heb je een zeefdoek nodig en daar wrijf jij je wiet of blad overheen.

Je moet natuurlijk iets onder het zeefdoek leggen want daar valt de stuf doorheen.

 

Volgens mij is een zeefdoek vrij prijzig, maar ik weet absoluut niet in welke richting je moet denken.

 

Het is belangrijk hoeveel mm de gaatjes van je zeefdoek zijn,

dat bepaald hoeveel stof of andere troep ermee komt en of je stufkorrels er wel doorheen gaan.

 

De hasjklieren die op de wietplant liggen, die worden als ze droog zijn hard [lijken wel zandkorreltjes].

Die korrels komen door de zeefdoek en die wiet en/of wietbladeren blijven op de zeefdoek liggen.

 

Die stufkorrels[stufpoeder], die pers je daarna en dan heb je een brokje hasj.:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www27.brinkster.com/lyp2/bestehasj.htm

 

gevonden op vorige editie, is volgens mij van Lyp

 

klopt niet helemaal. het is mijn site wel maar ik heb het van stanley mogen kopieren denk ik

 

ik zet m hier ook ff mocht ik mn site nog veranderen dan raakt het niet verloren.

 

MAAR KOM TOCH NOG NAAR MN SITE KIJKEN<

 

Beste hasj

 

hoi,hier een tip voor de freaks.

 

Bladafval[de resten na het knippen],daar kan je hasj van maken.

 

Er zijn tegenwoordig stufmachines op de markt.

Ze zijn betaalbaar vanaf ongeveer f 600,-.

 

Deze apparaten werken zo’n beetje als een wasmachine.

Je gooit je bladafval in de trommel,je laat je machine draaien[je mag zelf beslissen hoeveel kwaliteiten je maakt],

als je het genoeg vindt,dan zet je de machine uit.

 

Dan veeg ik de stufpoeder bijelkaar,die pers ik,want stuf wordt pas psychoactief nadat deze geperst is.

 

Soms zitten er haren in de stufpoeder,die haal ik eruit dmv. het poeder nog eens door een apparte zeef te halen[ik gebruik horregaas,dat gaas tegen insecten].

 

Nadat jij die stufpoeder geperst hebt,hahahaha roken en huiver.

 

Als je wiet van gemiddelde kwaliteit is,dan heb jij waarschijnlijk al nooit zoiets heftigs op.

 

Ik maak altijd 3 kwaliteiten[voor een vriend 4 kwaliteiten,een zero zero erbij].

 

Ik laat het apparaat 30 minuten draaien,dan haal ik hem leeg[1e kwaliteit],

dan zet ik het apparaat weer aan voor 1 uur[2e kwaliteit].

 

Dan laat ik het apparaat nog eens 3 uur draaien[3e kwaliteit,noem ik goede commerciele].

 

Dan zal ik er nogmeer stuf van kunnen halen,maar dat vind ik te lang draaien voor mindere kwaliteit,dus de rest gooi ik lekker weg.

 

Aangezien wij hier met de heftigste wietjes zitten[de vetste hasjklieren,door een perfect klimaat en geen bevruchting],betekent dit ook dat je 1 van de beste stufjes van de wereld hebt.

 

Ik rook mijn wietjoints ook puur,maar de kracht van 1 haal 1e kwaliteit benestuf[nederstuf of belgastuf],hahaha jippie urenlang knalhigh.

 

Mijn maat liet het cokesnuivers roken die al coke ophadden,ze kregen allemaal een klap boven de coke komt het uit werd er gegild.

 

ander voorbeeld,een kennis die al vele jaren stuf dealde gaf ik een stukje zero zero[0,4gr].

Verteld hij later:zo ik heb alles in een joint gedraaid,ik werd zo high dat ik naar huis ben gegaan en 6 uur in bed heb gelegen voordat ik eruit durfde te komen[was een grote blower].

 

Ja jaren heb ik die bladafval weggegooid,maar deze stuf is voor mij het zwarte goud,

niet omdat hij zoveel waard is[onbetaalbaar,ik rook hem liever dan welk bedrag ik er ook voor krijg].

 

nee zulke stuf kan je niet kopen want degene die hem hebben die roken hem allemaal zelf op,

je kan geluk hebben en een keer zoiets mee mogen roken.

 

Dus als jij in een wereld zit met meerdere kwekers om je heen en niemand maakt stuf,denk er maar eens aan om een paar honderd gulden uit te geven voor een stufapparaat.

 

Dan heb jij het voorrecht om de beste hasj van de wereld te roken,daarbij vergeleken zijn zelfs 1e kwaliteitjes buitenlandse hasj een lachertje[is ook te verklaren,maar dat voor later].

 

Ik vroeg eerst aan mensen die bladafval kwamen brengen 1/3 deel van de stuf en 2/3 deel was voor hun.

 

Nu ben ik in 1 jaar 2 keer gepakt door de legale mafia[politie],de 1e keer had ik 10 kilo bladafval[dat klinkt veel,maar dat heb je zo,

vooral als je zo makkelijk als mij bent en elke keer vergeet je vuilniston te legen zodat je weer 2 weken moet wachten.

 

De 2e keer had ik 7 kilo bladafval.

Nu gedogen ze het in nederland,maar elk wietdeeltje wordt gelijk gesteld aan marihuana,

dus 1 lamp en 4 wietplantje zei de officier van justitie en 10 kilo hennep,

dat is tenslotte een grote kwekerij,ja dat zei die tuthola een grote kwekerij[shipsgasten,maar ja],

dus nu vraag ik 50% als ik stuf maak,voor het risico.

 

Dat is mijn waarschuwing dan voor de gene die dit uit willen proberen.

Je kan met wietkweken veel meer geld verdienen als met stufmaken,stufmaken is voor de freaks.

 

Gooi je gedraaide knipsel gelijk weg anders wordt het gevangenisstraf net als voor mij.Succes en later uitleg over hoe te persen!

 

O ja,er zijn 2 goede adressen om stufmachines te kopen.

 

De 1e pollinator compagnie in amsterdam[op het internet onder deze naam]

De 2e de allerbeste vind ik is topzeef uit friesland[stond ook op het internet maar kan ik niet meer vinden].

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die machine snap ik wel. MAar daar heb ik geen centen voor en ik zou t graag met 'de hand' doen.

Maar schijnbaar heeft nog niemand dit gedaan.

HEt zalllllllllllll mij lukken ik maak hash zonder machines.

 

Dat met die doek is me nog niet helemaal duidelijk. Waar haal je zo'n zeefdoek [:S] hoeveel kosten hoe tegebruiken. hoe persen..

tis nie makkelijk dat hash maken [:lol:]

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok men nemen een tijl voor de afwas spant daar de zeef over heen pak een gedroogde plant  en begin met meppen hoelanger je mept hoe slechter de kwaliteit word zo doen ze het in marocco ook  

succes dat persen is om een plaat te maken en niks anders wat jij in je tijltje krijgt is poeder de thc hars dan pers je dan of kneed het in de hand  

snap je het een beetje  

die machine is alleen maar makkelijk en je moet best wel veel blad plant hebben voor een leuke hoeveelheid .

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor zeef?? en wat valt er door heen door op die zeef te spanken. t hars?

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat voor zeef?? en wat valt er door heen door op die zeef te spanken. t hars?

 

een stuf zeef moet je dus hebben die is zo fijn dat alleen de thchars erdoor heen valt en blaadjes en takjes blijven achter .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ikzelf heb nog een truukje om zonder zeef of wat een deel van de stuf tussen mijn bladafval vandaan te halen,

maar je kwaliteit moet dan wel erg goed zijn.

 

Ik leg een krant neer daar gooi ik het bladafval op.

Dan schuif ik met mijn hand het bladafval een cm 20-40 vooruit.

Als je dan goed kijkt dan zie je een soort zand liggen op de plaatsen waar je dat blad weggeschoven hebt.

 

Er ligt dan nog wel wat wietblaadjes tussen.

Ik schuif dan met een creditkaart de poeder apart en ik probeer dat er zo weinig mogelijk blad tussen zit.

 

Dit herhaal ik totdat ik tevreden ben met mijn hoeveelheid stufpoeder.

Die poeder die pers ik dan met de hand.

 

Dit deed ik toen ik 6 maanden moest wachten op een ander stufapparaat. :lol:

 

Voor mensen die hun oogstje geknipt hebben en die hun knipafval op een krant of een ander iets om op te vangen heeft gedaan, is het aan te raden om dit ook even te doen.

 

Vaak heb je dan toch nog enkele grammen of tiendes van grammen van hele goede stuf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een vraagje, moet je dat dan doen als het blad gedroogt is of direc als je je toppen van je planten knipt, mijne gok was eerst drogen, maar laat je dan best deze bladeren in uw top drogen of ga je zeer eerst uitknippen en dan laten drogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze na de knip in de vriezer gedaan, is naar't schijnt ook goed, tegen dat ik zo'n ding heb gemaakt, kan het uit de vriezer en er recht in, werkt het beste schijnt. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Als je bladeren droog zijn zal er meer stuf vanaf vallen,

maar ik heb ooit mijn maat weleens geholpen met het knippen van zijn net geoogste oogst[natte wiet dus].

 

Na het knippen wilde hij het bladafval van zijn tafel weggooien, maar we hielden hem net op tijd tegen om hem op de poeder te attenderen die wij zagen liggen.

Dus toen hebben wij dat poeder ertussen uitgehaald en hij had bijna 2 gram waanzinnig goede kwaliteit hasj, die naar nepal smaakte. :lol:

 

Bigbud dat hoor ik ook vaak dat die manier goed moet werken,

maar de hasj valt het beste met -2 of -3 van je wiet of bladafval.

Dit omdat de stufkorrel dan hard wordt en dus minder kleverig.

 

Zodra jij je wiet weer met een te lage temperatuur invriest dan blijft die korrel weer aan de wiet of het bladafval gekleeft[vastgevroren].

Dan valt het er dus pas na verloop van tijd af als alles weer wat ontdooit is,

maar zodra de temperatuur dan boven de 0 graden komt dan krijg je vocht mee en je zit al snel niet meer op de ideale temperatuur.

Dus kon je het net zo goed of beter bij kamertemperatuur doen.

 

Je kan beter ervoor zorgen dat je stufmaakt bij een temperatuur van -2 of -3 graden dan dat je het invriest en dan bij kamertemperatuur stuf gaan maken met die ingevroren wiet.

 

O ja nog een belangrijke tip:

 

Zorg dat je wiet of knipafval minimaal 2 weken droog is voordat je stuf gaat maken,

dan zal je er meer stuf vanaf halen. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij vind het pagina niet, zit er geen foutje in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...