Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dutchmale

welk type voeding voor growbox met mapito systeem??????

Recommended Posts

vraagje bij de growbox...je weet wel die twee boxen op elkaar met druppelsysteem....

daar krijg je als voeding bij....aqualogic...da's hun merk

maar dat hebben ze hier in de buurt niet wat voor voedong gebruiken jullie dan...welke van canna of welke van bionova?????

hoop het te horen

groetjessssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die aqualogic is wel het beste :arrow:

 

Ga het zelf wel dadelijk doen op Ferro en op die aqualogic ter vergelijk :arrow:

Aqua voeding is zowiezo geschikt, maar het kan ook met gewone hydrovoeding :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als Oni nou de bovenstaande probeert en jij probeert de aquavoeding van Canna of BN (had die al aquavoeding dan?) kunnen jullie mooi vergelijken. Canna is ook een gerenommerd merk die het zich volgens mij niet kan veroorloven om rotzooi op de markt te brengen. Het voordeel van Canna is dat het gemakkelijker verkrijgbaar is. Bijna elke growshop voert Canna wel in het assortiment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou iid alle soorten hydrovoeding kunnen gebruiken lijkt me.

Laten we dan ook nog ff Atami en B'cuzz bij de naam noemen. Dat gaat ook als een trein op Mapito.

Mij gaat het erom dat ik ook gemakkelijk alle monosupplumenten kan krijgen. Ik experimeteer nogal graag :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah ok thanks voor de reacties alvast

wil het binnenkort s gaan proberen....zit nu nog op aarde

Oni heb jij misschien een voedingsschema voor me dan voor op de growbox met mapito?

alvast thanks jongens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...