Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr666

Kanna

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik weet niet of veel mensen dit weleens gebruiken of überhaupt kennen.

 

Het gaat hier om Kanna ofwel Sceletium tortuosum. Kanna is een kruid uit Zuid-Afrika. Kanna kan je snuiven, eten en roken. Bij gebruik KAN het je stemming verbeteren, je angst verminderen, euforisch gevoel krijgen en een stimulerende werking. Ik zeg kan met nadruk omdat veel mensen niet veel ervaren bij alleen enkel gebruik. Ik zelf wel, maar het is een kwestie van weten om welk gevoel het gaat. Maar het is nietecht een sterk gevoel.

 

In combinatie met een lekkere joint wordt dit kruidje ineens veel aantrekkelijker. Het geeft je een uniek gevoel die echt heel anders, het verhight je slome gevoel, je wordt meer opgewekter.

 

Dit kruid is gewoon legaal te koop en is niet schadelijk bij normaal gebruik. Het is vaak te duur aangeboden op internet, maar als je goed zoekt kom je de goedkope adressen tegen. Als je nieuwsgierig bent dan zou ik het zeker een keer proberen.

 

Grtz

 

 

PS: KANNA IS ICM EEN SSRI OF MAO-REMMERS SCHADELIJK !!!

 

Hmmm... ik zie net dat ik hem in het verkeerde topic heb geplaatst. Excuses daarvoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ken Kanna en ik heb het 1 keer gekocht bij Azarius. Heb het oraal genomen, maar het smaakte vooral naar hele vieze kaneel. Het was ook een vies groen poeder. Ik wil altijd nog een keer gehakte bladeren kopen op ebay ofzo. Lijkt me vet om te mixen met een joint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...