Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
zeiksnor

Max Igan talks with Rick Simpson

Recommended Posts

Hoe graag ik het allemaal ook zou willen geloven en hoezeer ik ook overtuigd ben van een nog amper onderzochte geneeskrachtige werking van thc, krijg ik bij die verhaaltjes van die Simpson toch heel vaak eenzelfde gevoel wat ik ook bij Energetische healers, medicijnmannen en een hele andere berg veelal niet-zo-integere ( jups nie allemaal :verrygood charlatans krijg ... ik heb te vaak gezien dat dingen als reiki en chinese kruiden prima werken, placebo effect of niet, als het werkt dan werkt het) dus op zich ben ik zeker bereid te geloven dat er een genezende werking in hennep verstopt zit, maar om keihard te kunnen beweren dat het ziektes als kanker suiker en ms kan genezen, dan moet je toch wel heel wat gezien hebben ... :wave:

 

 

Ben ik dan toch ongemerkt zo erg geïndoctrineerd door de massamedia? Of blijkt het adagium "als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo ... " dan toch misschien een klein of groot beetje op te gaan voor wat ik op het web allemaal lees over 'olie'. En bijna alles wat ik lees is te herleiden naar Rick Simpson. Dat is natuurlijk niet noodzakelijk slecht. De geschiedenis kent zat 'roependen in de woestijn' die pas veel later gelijk kregen en daardoor pas postuum erkend worden. Maar als het werkt moet dat echt bewezen kunnen worden, mijns inziens zou dat hier bijvoorbeeld kunnen door de ervaringen van gebruikers op dit forum.

 

Zijn er hier mensen met bijvoorbeeld kanker, suiker, ms die zichtbaar vooruit zijn gegaan of zelfs genezen of schoon zijn verklaard door het gebruik van wiet-olie. En dan het liefste, hoe eng dit ook klinkt ik kan het even niet anders verwoorden, excuses daarvoor, NADAT ze met reguliere medicatie niets meer konden beginnen?

 

Ik zie heel veel flinke topics van mensen met hele nare ziektes die roken, ziektes die ik mn ergste vijanden nog niet toe zou wensen, dus ben daar eigenlijk wel een beetje benieuwd naar.

 

Zelf heb ik absoluut geen ervaring met hennep-olie, iets wat ik binnenkort toch wil gaan veranderen. Met mijn nogal zware astma is het tenslotte niet superslim om iets door je longen te laten gaan en al helemaal niet iets dat verbrandingsstoffen in zich heeft :D

 

In ieder geval wel heel erg bedankt voor alle info die je bij elkaar hebt gezet in al je topics Zeiksnor, jammer dat ze soms dicht worden gezet. Majah ... Zelfs al zou de helft van jouw en Simpson's beweringen waar zijn, dan heeft dat eigenlijk een enorme impact op onze medicatiebehoeftes als mensheid ... niet dat ik denk dat jullie liegen, maar een mens hoeft nu eenmaal niet per se te liegen om niet de volledige waarheid te kunnen spreken... B)

 

Wat dat betreft is het in mijn ogen natuurlijk duidelijk dat zulks in grote getale onderzocht zou moeten worden.

 

Keep it up

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zelf heb ik absoluut geen ervaring met hennep-olie, iets wat ik binnenkort toch wil gaan veranderen. Met mijn nogal zware astma is het tenslotte niet superslim om iets door je longen te laten gaan en al helemaal niet iets dat verbrandingsstoffen in zich heeft :verrygood

 

:wave:

ga dat dan eens heeeeeeeel snel doen, en doe het dan ook op de juiste manier. dan kan jij over 1 maand hier zelf je ervaring vertellen. doe het gewoon DOE HET

 

Zelfs al zou de helft van jouw en Simpson's beweringen waar zijn, dan heeft dat eigenlijk een enorme impact op onze medicatiebehoeftes als mensheid ... niet dat ik denk dat jullie liegen, maar een mens hoeft nu eenmaal niet per se te liegen om niet de volledige waarheid te kunnen spreken... :D

 

B)

maar rick simpson spreekt over duizenden genezingen. meer dan 3000. en dan zou die dus wel keihard liegen en ik daarmee ook. nou ik verzeker je dat dit absoluut niet het geval is. maar het zal niet lang duren voordat jij het ook weet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjah het zou niet de eerste cover up in de wereld van deze schaal zijn tenslotte, op zich ben ik zeker geneigd jullie te geloven .. En daarmee drieduizend man uiteraard :wave: Met zulke aantallen kan niet meer over een placebo effect worden gesproken.

 

Ik ga het zeker proberen, the biggest fool is the one that does'nt see whats in front of him, lol eerst maar eens zorgen dat mn plantjes het goed blijven doen :verrygood

 

maar het zal niet lang duren voordat jij het ook weet.

 

Ik heb het nu in mn aandachtspunt zitten en ja ben heel benieuwd eigenlijk .. ik zie überhaupt het gebruik van hennep als productiemateriaal zeer snel toenemen, zeker als meer politici over hun koudwatervrees heenkomen, dus dan automatisch denk ik ook dat de hennep met hoge concentraties thc ook een vlucht zal nemen en dus ook het gebruik van aanverwante producten :D

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...