Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nederwierie

koopje,snelkookpannen vanaf 20 euro nieuw

Recommended Posts

Goedkope snelkookpannen splinter nieuw en sterke kwaliteit.

(ik heb er zelf ook 1 )

 

Ik zag ze vandaag toevallig bij warenhuis''feyenoord''op de katendrechtse lagedijk in rotterdam zuid staan.

Het is een klein import export winkeltje en ik wou het met jullie delen.

Feyenoord spullen zag ik er trouwens niet staan :wave:

 

6 liter=20 euro(3 a 4 potten van 720 ml)

10 liter=30 euro(5 a 6 potten van 720 ml)

12 liter=35 euro(ruimte genoeg voor 7 potten van 720 ml,of het er voor gemaakt is werkelijk)

 

Ik heb zelf de 12 liter versie al een tijdje en ik moet zeggen dat de pan zeer stil is en de druk ook echt lekker opvoert binnen in.

met ontluchten duurt het een ruime minuut voor dat alle druk er uit is.

De sluiting zit zeer stevig(een stuk steviger dan de huis/keuken snelkokers)en de afsluitring zit zeer netjes in de dekselrand.

Deze draai je dus''aan''via een stevige schroef/bout constructie en zit dus echt strak dicht.

Deze zal niet gauw gaan lekken of raar doen bij verstandig gebruik.

 

Hier zag ik ze vanmorgen staan:

gallery_5544_796_17426.jpg

 

16kndoz.jpg

nflhg1.jpg

xbcv3t.jpg

15o6vpy.jpg

 

Ik weet zeker dat ze door heel nederland verkocht worden.

Je moet zoeken naar turkse winkeltjes met huishoudelijke spullen.

 

Ik kon het niet laten deze tip aan jullie te geven,

nu kan iedereen een snelkookpan aanschaffen voor die prijs.

Ik heb die van mij nu een keer of 5 gebruikt en hij blijft het echt goed doen.

Die 12 liter versie heb ik trouwens op de markt gekocht voor 30 euries,

daar stond dezelfde maar dan in 4 liter versie voor 15 euro.

Handig voor het kleine werk(honeyteks,spuiten,het kleinere spul wat zonde is als je een grote pan zou gebruiken en staat tevens nog op mijn verlanglijstje)

 

Nog een fijne oudjaarsdag,lekker stoned worden en of dronken(ik beiden),

lekker feesten en een gelukkig 2011 mensen!

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank nederwierie voor je tip!

ben ook op zoek naar een dergelijke pan maar heb m in de winkels nog niet goedkoper dan 70 euro gezien.

ga nog wat rondkijken hier in de buurt en anders maar eens een dagje uit naar rotterdam ;)

 

even een ander vraagje; ik zie in diverse topics dat je erg veel van paddo's kweken weet. weet je toevallig ook waar ik voordelig de juiste vemiculiet kan halen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de ''Horticoop'' (werkt dacht ik samen met welkoop boerenbond)verkopen ze ''Agra''vermiculiet per 100 liter voor 17 euro.

Helaas geen kleinere verpakkingen maar een stuk goedkoper dan bij de meeste smartshops of reptielen winkels

(sommige vragen 2,50 per of zelfs het dubbele per liter vermiculiet).

Het is in 4 gradaties waarvan ze er 3 op voorraad hebben en ik dacht dat je de 0.3 kleine korrel versie moest hebben.

(maar weet ik niet zeker,ik heb het nog nooit gebruikt,wel weet ik dat dit agra vermi is dat geschikt is )

http://www.horticoop.nl/Home/Tuinbouwtoele...NL/Default.aspx

 

adressen horticoop:

http://www.horticoop.nl/Home/Horticoop/Onz...73/Default.aspx

 

Welkoop boerenbond locaties

http://www.boerenbond-welkoop.nl/pagina/locations.html

 

Het is wel een grote zak maar je zou bv de helft van de zak voor 10 euro op marktplaats kunnen verkopen,

veel reptielen houders kopen het graag op.

 

Ik denk als je in je buurt zoekt naar pakistaanse of turkse huishoud waren winkeltjes zoekt dat je geen lange reis hoeft te maken,

de pannen komen uit frankrijk aan de verpakking te zien en is hoogst waarschijnlijk in vele winkels te koop.

Op markten zie je ze soms ook staan.(ik kon daar de 6 liter versie voor 20 euro kopen maar nam de 12 liter voor 30 euro)

 

In het begin was ik een beetje bang voor de pan(12 liter)en de druk maar ik heb hem nu 5 x gebruikt 75 minuten en hij blijft het goed doen.

Na het gebruiken de afdicht ring goed droog maken zodat de ring in goede conditie blijft,

maar dit is bij elke snelkookpan verstandig.

 

Het is inderdaad geen geld voor de pan,ik wil nog steeds die 4 liter versie kopen van 15 euro voor het kleinere spul zoals honeyteks en spuiten steriliseren.

 

Succes met de koop!

 

Nw

 

(btw ze zijn ook simpel om te bouwen naar een distileerder,maar dat is een ander onderwerp)

geoff_pot_still.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

damm wat zou ik toch zonder dit forum moeten doen ;)

top thanks againkerel voor de erg nuttige info, met je links en tips over ga ik vol goede moed verder met de zoektocht naar de juiste spulletjes!

 

peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat r dam zo ver is. Al mel wel een handige post als ik in de buurt ben ga ik zeker ff langs. Greets Mitc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een site gevonden waar ze m voor weinig verkopen :(

 

vandaag besteld en betaald via ideal. Omdat ik hem redelijk snel nodig hen heb ik ze meteen na betaling een mailtje gestuurd wanneer ze denken dat ie bezorgd zou worden door tnt. word ik een paar uurtjes later gebeld met de vraag of ik s'avonds thuis ben omdat ze hem persoonlijk willen afleveren, en dat is zojuist gebeurd ;)

 

check de site; goedkope pannen en behoorlijke service dus ;)

 

http://www.ziha.nl/index.php?route=product...&path=39_48

 

wat eerder dan gepland maar ga morgen maar eens beginnen aan het kweken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor die link,hier hebben mensen wel wat aan.

Mooie prijzen ook!

Ook precies die stevige sluiting,deze sluit beter af dan die normale snelkookpannen.(die ook nog eens 2 a 3 x zo duurder zijn)

 

Veel plezier met je nieuwe aanwint en op naar de paddo velden!

 

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...