Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannasmoker

Coffeshop Far Out in dedemsvaart

Recommended Posts

Hallo, kent iemand coffeshop FarOut in Dedemsvaart? Ik ga er zelf wel vaak heen, als ik naar een shop moet, en ben er best tevreden over. Heerlijke silverhaze in ieder geval. Best veel wiet soorten en nog meer hash soorten!! Was benieuwd of iemand ervaring met deze shop heeft en zo ja, wat vond je ervan??

Ben benieuwd,, groetjes cannasmoker

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha volgens mij ben ik weleens daar geweest.

vroeger waren we met school op kamt in ommen ,

en toen hadden we met zn allen geld bij elkaar gelegd om zoveel mogelijk wiet te kunnen halen.

we mochten 1 hele dag zonder begeleiding rondlopen in "de stad" daarzo.

aan iedereen gevraagd of ze een plaatselijke dealer hadden daar in de buurt,helemaal niks.

uiteindelijk hoorden we dat er in dedemsvaart een shop zat dus hadden we besloten dat ik samen met een andere gozerdaarheen zouden gaan om wiet te halen.

eerste stuk gelopen ,elke keer de weg gevraagd naar dedemsvaart.

en t was zo warm he,toen gingen we liften ,hahaha

mensen wijsgemaakt dat we meededen aan een soort project waarin we zo snelmogelijk in dedemsvaart moesten komen door te liften hahaha,afijn,heel avontuur.

worden we afgezet in dedemsvaart,staan we meteen in de goede straat,bijna bij de shop voor de deur.

wij wietgehaald,en toen dat pokkeend weer terug,hebben we een fiets GELEEND :lol: bij de plaatselijke edah daarzo.

wij een heel stuk teruggefiets,en toien was t alweer aardig laat dus de leinggevenden hadden door dat we pleite waren.

op een gegeven moment reden we met zn 2en op 1 fiets over een weg waar de auto's moeilijk hard voorbij kwamen haha,toen hoorde we getoeter agter ons,ik keek agterom en daar zag ik 1 van de leidinggevenden in een busje agter ons rijden ;) moesten we uitleggen wat we waren gaan doen en hoe we aan die fiets kwamen.

toen heeft die bloedhond ons dat hele end terug naar de edah laten fietsen met zn 2en en is hij langzaam agter ons blijven rijden hahah.eenmaal terug op het kamp hebben we verteld dat we bier waren gaan halen en dat dat al op was,dus moesten we gaan slapen omdat we "dronken"waren.maar ik had de wietjes in me schoen bewaart en die hebben we met zn 2en die avond nog opgerookt :D

 

:lol: yalliej

Share this post


Link to post
Share on other sites

is wel een aardige shop. ik heb er wel eens een plak hash gehaald om medisch te gebruiken.

altijd veel aanloop, ook omdat het de enige shop is in de omgeving.

ik hoor er weinig of geen klachten over.

een maatje van me komt er weekelijks, en die gaat ook voor de haze.

trouwens, ze doen ook altijd leuk mee met de dedemsvaria.

ook makkelijk dat er een shoarma zaak naast zit,voor de vreetkick, hahahahahaha

 

Grtn Erazer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...