Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
weedplant

Verwarming

Recommended Posts

beste wf-leden

 

omdat het in de nacht rond 15/20 graden is in me tent.

ben ik van plan een kleine verwarming aan te schaffen

nu is mijn vraag

 

wat voor verwarming raden jullie mij aan...?

 

mvg weedplant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfde probleem hier. Er staat hier een kacheltje van 400W maar om die nou 24/7 te laten draaien voor een 400 watt lamp en max 200 gram wiet vind ik ook weer zoiets. Ik wacht wel totdat het buiten weer warmer is :lol:

 

Edit, oke te snel geantwoord. Mischien is zo'n 400W kacheltje iets voor jou? Ooit een keer bij de gamma ofzo gekocht voor 20 euro met thermostaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij het zelfde probleem.

kweekkast staat in de schuur waar het nu gewoon vriest , heb een 300 / 500 /800 watt olie gevulde radiator bij conrad besteld.

koste geloofik 28 euries , eerst stond ie in de schuur maar op 800 watt was de minimum temp. in het hok 14 graden

nu heb ik hem in het hok geplaatst en afgesteld met de lamp uit op 21 graden , met de lamp aan was het dan 24 graden , heb

vervolgens de fancontroller er tussenuit gehaald en laat de afzuiger nu schakelen met een schakelklok

inmiddels zuigt ie nu een half uur af , en dan weer 20 min. niet . een beetje spelen en rommelen met de luchtcirculatie

en nu is het snachts met de lamp aan , en afzuiging om de 20 minuten 29 graden

en op de dag met de lamp uit 21 graden

kweek loopt perfect ( 6e week bloei)

afwachten hoe ik moet gaan schakelen als het -7 gaat worden of zoiets

 

SUCCES

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het zelf ook wat te koud worden in mijn tentje snachts, dus heb ik net bij de gamma een ventilatorkacheltje gekocht.

 

Waar kan ik dit kacheltje nu het beste neerzetten? Dacht zelf naast 1 van de actieve inlaat flappen. En dan met de ventilatorstand aan zodat de warme lucht het hokje ingeblazen wordt... Is dit goed zo?

 

Thanks, Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Never mind. Inmiddels weet ik het al. Ik heb nogal eens de neiging om vragen te stellen voordat ik zelf naar antwoorden op zoek ga :lol: :lol:

 

M'n eerste vraag op het forum zo'n 4 jaar geleden was dan ook of ik kon kweken onder een 60W gloeilamp ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...