Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vladimir

spoelen in laatste 2 weken

Recommended Posts

ik zit nu in mijn laatste 2 weken en ben aan het spoelen. moet ik tijdens het spoelen nog afzuren met PH- naar goed PH of moet ik echt puur water geven?

 

alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hangt ervan af, was het een biokweek of niet...

ga je de aarde hergebruiken of niet...

 

ik schat in bij jou dat je lekker moet afzuren tot ph van 6 ongeveer, wel dagje laten stabilizeren he :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou de ec gaan verlagen en niet met puur schoon water gaan werken.

Schoon water laat een plant strekken en kan dus ook je hoofdtop laten mee strekken, indien je je ec gaat verlagen zal de plant niet gaan strekken en blijft je plant wel krijgen wat die nodig heeft.

Water wel afzuren zoals gewoonlijk en evt. een Zyme mee geven.

 

Maar goed dit is puur mijn mening.

 

Succes!

 

Groetjes

Edited by stonedisland

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou de ec gaan verlagen en niet met puur schoon water gaan werken.

Schoon water laat een plant strekken en kan dus ook je hoofdtop laten mee strekken, indien je je ec gaat verlagen zal de plant niet gaan strekken en blijft je plant wel krijgen wat die nodig heeft.

Water wel afzuren zoals gewoonlijk en evt. een Zyme mee geven.

 

Maar goed dit is puur mijn mening.

 

Succes!

 

Groetjes

 

dat is jouw mening dus dat vind jij

 

wat je vind mag je houden!

is onzin...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een strekkende top heb gezien door het geven van schoon water de laatste week/2weken. zo'n plant moet je laten voelen dat ie binnen korte tijd word omgehakt, hoe meer je 'm kudt hoe meer grammen eraan komen. (laatste 2 weken dan he) stoppen met voeding geven werkt daarom beter dan doorvoeden.. maargoed dat is mijn ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Chiet, Ben je altijd zo vriendelijk naar iedereen die nieuw op het forum is ?? Je mag mss dan wel meer weten dan de meeste hier onder ons maar zo hoog van de toren blazen siert je niet, in deze branche blijf je bij leren iedere dag weer en dat geldt ook voor jou! :verrygood

 

@ Amnees, Ikzelf heb wel meegemaakt dat een compacte top een stuk meer fluffie werd, sinds ik mn Ec omlaag breng in de laatste 1,5 week is dat niet meer voor gekomen. En heb dit onderwerp al vaker besproken met iemand die de zogeheten "seminars" geeft voor Canna en jaren geleden voor B.A.C. en die kwam er mee om Ec te gaan verlagen in de laatste periode en geen schoon water te geven ivm het strekken ervan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verlaag nooit mn ec maar ga ineens over op water met enzym

nog nooit gestrekte toppen gehad hierdoor

 

en dat ik niet altijd even charmant reageer is niet mijn probleem maar het jouwe!

want ipv je daartegen te verdedigen had je me ook tekst en uitleg kunnen vragen

 

had ik jou dus netjes uitgelegd hoe of wat en dan had je mss wat geleerd

 

 

ik lok graag reacties uit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Chiet, dan heb je aan mij een mooie want ik hap altijd graag :verrygood Maar je hoort me niet zeggen dat het gebeurt alleen is de mogelijkheid ervan aanwezig.

 

En je had ook mij eerst om uitleg kunnen vragen ipv gelijk te roepen das onzin... ik had na je uitleg mss wel wat kunnen leren van je, maar dat kan omgedraaid net zo. Is het dan niet over dit gedeelte van een teelt dan mss wel over een ander gedeelte ... maar goed gaat nu wel erg off topic worden dus laten we het hierbij houden. :)

 

Oja en Enzymen gaan bij mij iedere water beurt mee :P

Edited by stonedisland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...