Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mena Muria

Electrische deken als vloerverwarming

Recommended Posts

Dit kwam ik tegen op een kampeersite.

 

Vraag 9: Is het mogelijk om een elektrische deken als vloerverwarming te gebruiken?

De elektrische deken als vloerverwarming is 'ontdekt' door wintercaravanners, zij leggen de (zwakstroom) deken onder de vloerbedekking. Volgens marktleider lnventum zijn hier geen risico's aan verbonden.

 

 

lijkt mij idiaal om onder me potten te leggen zodat me dames lekkere warme voetjes hebben, een electrische deken kan tegen vocht (kinderen plassen ook in bed) en is wasbaar je zou er ook wat vijverfolie over heen kunnen leggen.Het is stukken goedkoper en verbruikt 160w wat vinden jullie.....?

 

Groet,M :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

komt er weer een run op de elektrische dekens in de lokale bouwmarkt haha :)

Had de topic van Henki gelezen en het werkt hartstikke prima!

 

keep ´m green :)

 

 

salu2

Pierre Paf

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er al 1 in mijn kastje liggen,

werkt prima... kan het wel aanraden hoor,

en ik gebruik er nog maar 1 van 60 watt, moet je voor 160 watt gaan dat word wel lekker warm hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hb net het topic van henkie gelezen :verrygood maar kan ik een 2pers deken ook in het geheel kunnen inpakken( dus niet openmaken) met vijverfolie en waterdicht maken.

 

Groet,M

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me lastiger voor het gebruik. Nu blijven ze compact en lichtgewicht. :D

Het zal ongetwijfeld werken en sneller klaar zijn maar of het praktisch is anders

 

 

salu2

Pierre Paf

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of het echt mogelijk is Mena, maar kan je die deken soms niet onder de bodem van je hok bevestigen zodat er geen water aan te pas komt? Je bodem zou dan toch wel warm worden veronderstel ik. Hangt natuurlijk ook wel van het materiaal af, maar als ik denk aan een tentje, lijkt mij dit wel zo geen gek idee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe minder lagen er tussen verwarming en potten zijn, hoe beter het werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig heb je speciale verwarmingskabels, waterdicht, 10 of 15 w per meter, dimbaar, en vormbaar in ieder gewenst patroon. Vooral handig voor een open bak. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...