Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

lil grow

even voordtellen

Recommended Posts

yow, ik ben een 28jarige kerel van west vlaanderen,mijn kweekervaringen zijn nog dat niet maar daarvoor ben ik ier dus.

kheb enkel nog maar terrasplantjes gekweekt met als enige voeding bloed- en beendermeelkorrel,zonder al teveel verzorging gewoon de planten laten groeien dus.

nu kheb wel es zin in een beter zelfkweekje en metdat ik een dr60 met lamp en vsa heb kunnen op de kop tikken vo 100€ met alles nog nieuw in de verpakking,heb ik beslist van het eens een beetje minder amateuristisch aan te pakken

 

 

grtn lil grow :whistling :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom op het forum! En vooral véél succes met je eerste binnenkweek!

 

Een dr60 inc. lamp en vsa voor 100€? Daar heb je een heel mooi koopje mee gedaan moet ik zeggen. Weet je zeker dat je geen DarkStreet ipv een DarkRoom hebt? De DS60 is namelijk een stukje goedkoper, maar niet hittebestendig en heeft geen waterdichte bak, in tegenstelling tot de dr60.

Ik ben zelf ook pas voor de eerste keer begonnen met lampen etc, ook in een dr60, en daar ben ik tot nu toe erg tevreden over.

 

Ga je ook een verslagje maken zodat we dat hier kunnen volgen en, indien nodig, helpen of bijsturen? Ik ben er alvast benieuwd naar.

 

Groeten,

Kristof :whistling

 

EDIT: Ik zie dat je al een topic gestart bent :offtopic. Ik volg je alvast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow kristof

 

jaja is een darkroom wi,benk zeker van idd met 100€ ziek er goekoop vanaf e gisteren ook me afzuiger en filter geinstaleerd je moet maar es kijken in me topic straks

 

ben idd van plan een verslagje te maken van men eerste kweek ,ik kan altijd wa hulp gebruiken wi en wie weet ook anderen ooit iets op weg zetten é

 

grtn lil grow :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...