Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bridgestoner

Wat te doen met mijn Silver Haze?

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Hierbij zou ik graag wat tips/info of meningen over m'n Silver Haze dame krijgen.

Ik had in een zakje vd coffeeshop (SH) een zaadje gevonden en dus heb ik deze, mss wel iets te laat weliswaar :offtopic , geplant eind mei 2010 dus enige tijd al geleden, maar het probleem is eigenlijk dat ik niet zo goed weet wanneer ik m'n dame zou moeten oogsten en hoe lang moet hij nog staan? Ik heb ze alvast al binnen gezet aangezien de magere tempraturen :P

 

Enkele foto's:

Je ziet dat de plant, telkens anders belicht, een andere kleur heeft, dit verschil zie je zeker goed op foto 2 en 3.

 

Hier de volledige plant:

gallery_12417_11077_399012.jpg

 

 

Foto met flash:

gallery_12417_11077_1861739.jpg

 

 

Foto ZONDER flash:

gallery_12417_11077_1300288.jpg

 

 

Mvg,

Bridgestoner :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

even de zoekfunctie gebruiken,

maar ik kan je wel een beetje op weg helpen.

meestal zien de mensen aan de trichomes op de plant of hij oogst klaar is.

als 75 % van de trichomes bruin zijn word de plant meestal geoogst.

 

Grtz.

DontKnow

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

Ja dat had ik al ergens vernomen van die 75%, mr kan je niet zien hoelang ze nog moet staan ongeveer, dat ik toch ergens er een datum kan opplakken?

 

Thx alvast voor je reactie!

Edited by Richard

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan je niet van te voren zeggen elke plant is anders gewoon laten staan als 80% van de haren bruin zijn kan je hem omhakken :offtopic gewoon even geduld hebben.

maare mooie plant wist niet dat de SH rood roze was :P heb haar ook gehad maar waren gewoon groen :whistling

 

maargoed die plant is nog lang niet klaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat kan je niet van te voren zeggen elke plant is anders gewoon laten staan als 80% van de haren bruin zijn kan je hem omhakken :P gewoon even geduld hebben.

maare mooie plant wist niet dat de SH rood roze was :D heb haar ook gehad maar waren gewoon groen :offtopic

 

maargoed die plant is nog lang niet klaar

 

Ok, geduldig afwachten is dus de boodschap.

Ik wist ook niet dat ze roze kon worden, ze heeft echt een heel rare fascinerende blauw-paars-roze kleur :whistling het water komt me al in de mond, hoewel ik nog veel geduld moet uitoefenen want na het knippen komt het drogen en die droogtijd zou ik wel willen respecteren zodat dit de smaak van mijn dame ten goede komt :P

 

Maar ze staat nu binnen, en krijgt wel niet zoveel zonlicht, allesinds al niet rechtstreeks.. Zou dit slecht zijn voor de plant? Of moet ik gewoon er nog een lamp boven hangen, heb nog een 400W lamp liggen..

 

Thx for the comment

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of moet ik gewoon er nog een lamp boven hangen, heb nog een 400W lamp liggen..

 

Thx for the comment

 

zou ik zeker doen ja....licht = gewicht :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bridgestoner ;

 

1 --> Klik HIER aub om te leren quoten.

 

2 --> Klik HIER aub betreffende het plaatsen van foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...