Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Candamile

Groninger Coffeeshops en wietjes

Recommended Posts

Vandaag naar de Oasis gegaan. Het is een eind omfietsen, maar kom er zeker terug! De BlueBerry was helaas op, maar de verkoper raadde Silver Skunk aan. Kreeg een mooi zakje met de naam van het wietje, barcode en naam van de coffeeshop.

 

1 VG-bowl (VG=vaporgenie) en was behoorlijk weg. 1 bowl is maar een paar kruimels :D

 

Laatst ook naar de Dees geweest en er Santa Maria gehaald. De top was kurkdroog en de helft van het 5je ging op om wat te voelen. Eerste wietje waar ik echt niet tevreden mee ben.

 

lol een 5je is toch mer 1 joint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou met 1 5je kan ik ongeveer 3-4 avonden behoorlijk weg zijn :D

 

Trouwens, weet iemand waar je hier in Groningen spacecake kan krijgen en hoe duur dat is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ candamile

 

ik zou zeggen !

ga lekker zelf aan de kook met wat vrienden!

maak wat bonbons ofzo space cake!

er zijn genoeg lekkere receptjes op het forum te vinden!

 

maar volgens mij heeft de dees ook wel space cake als ik me niet vergis!

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjah Robbert, probeer maar eens een spacecake te bakken in een huis vol met anti-cannabis studenten.

 

Dan willen ze natuurlijk ook een stukje en dan moet ik zeker uitleggen waarom ze er niets van kunnen hebben. Bovendien staat zelfs in mijn contract dat het in bezit hebben van drugs tot uitzetting leidt. Nou weet ik niet of dat deel van het contract wordt ondersteund door de wet, maar daar denk ik maar niet aan.

 

Ik heb laatst wel hashmelk en spacetosti's gemaakt, maar daar voelde ik helaas weinig van. Bovendien ging ik bijna over mijn nek van de tosti's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha mijn god wat een ellende!

terwijl de alcohol in volle teugen genuttigd word zeker!

er is zoveel onrecht !

 

nouja ik snap je punt ik zou me dood ergeren aan dat volk!

 

suc 6 met je zoektocht naar de spacecake!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vliegende hollander groningen, daar hebben ze gewoon spacecake hoor.

 

en het internet en wf staat vol met recepten voor wietboter..

 

 

groeten van ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil nog even wat kwijt over De Dees,

 

ik ben laatst bij de dees geweest en ik snap niet waarom mensen deze coffeeshop goed vinden.

Slecht personeel, ik vroeg eerst om het boek met 5jes en toen ik om het boek met 12jes vroeg kreeg ik mij toch een chagrijnige snauw, ik heb het boek niet eens aangenomen ik ben gewoon de tent uitgelopen ( de wiet zag er ook belabberd uit )

 

Tot nu toe is De Dees is de slechtste tent die ik in Groningen heb meegemaakt.

 

 

Groet

 

Piet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pieter45

 

dees is de enige shop in groningen die af en toe een redelijke haze heeft. andere shops verkopen nep haze

of super slechte haze. dat geldt voor de hele provincie eigenlijk.

 

de nieuwe verrasing die dees heeft, is dat de prijzen zijn verhoogt. 5 is 7,5 euries geworden. 12 is nu 15

en het lijkt alsof er zelfs minder in de zakjes zit.

 

da's de reden dat ik er niet meer kom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upper 10

 

Zeer slecht verkocht/ verkoopt buiten wiet dit is geen grap <<<< kom daar aub niet zonder van je geld

 

the clown

 

Leuke vriendelijke shop maar prijzen wel hoog kwaliteit normaal

 

Oasis

 

Beste shop waar ik ben geweest

opentijd. half2 tot half 8 50euro kopen is 12.5 erbij krijgen + weekend aanbiedingen

diverse soorten die ook echt goed en lekker zijn

 

vliegende hollander

 

vriendelijke shop erg klein maar keuze genoeg prijs redelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Pieter45

 

dees is de enige shop in groningen die af en toe een redelijke haze heeft. andere shops verkopen nep haze

of super slechte haze. dat geldt voor de hele provincie eigenlijk.

 

de nieuwe verrasing die dees heeft, is dat de prijzen zijn verhoogt. 5 is 7,5 euries geworden. 12 is nu 15

en het lijkt alsof er zelfs minder in de zakjes zit.

 

da's de reden dat ik er niet meer kom

 

Mijn ervaring is dat de oasis de enigste shop is die regelmatig degelijke sativa variaties hebben zoals silver haze of amnesia haze.

 

 

Het lijkt alsof heel het Noorden aan de indica blijft. Sativa's hebben nog nooit goed gescoort in de verkoop in het hoge noorden. Wanneer ik samen met iemand rook dan zeggen ze altijd dit is de shiznit, maar waarschijnlijk zal het wel aan de prijs liggen, de meeste Friezen en Groningers houden hun centen altijd te krampachtig vast. Maarja ik doe ook veel moeite om aan kwaliteit te komen en ik rijd zo voor een lekker wietje naar de Randstad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...