Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LX

Aan alle belgen...

Recommended Posts

Jaja, nederlanders mogen het ook lezen!

 

Een vraagje voor de Belgen die op voorgemengde potgrond telen: Waar en welke mix gaan jullie kopen?

 

Ik ben eigenlijk op zoek naar een growshop in België of in het zuiden van Nederland die de BioBizz All-Mix verkoopt...

 

Ik heb op de beurs in Utrecht zo'n zak gekocht en die is bijna op... Zou er nieuwe moeten halen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel er is er een aan de bischoppenhoflaan in Deurne, de enige in belgie!!!

-----

ik zoek het adres well ff op, vanavond of morgen heb je het

Share this post


Link to post
Share on other sites

euh toch niet magma... der zijn er 3 in belgie. agro-technics deurne, greenland zaventem en Frodoshop gent.

 

Mijn heb ik in zaventem gekocht.. gewoon omda dat het dichtste bij was. Ik heb de pre-mix en de ecologische all-mix reeds gebruikt. Maar als ge de beste prijs wilt gaat ge beter naar Deurne denk ik.

Dacht er daarjust nog naartoe te gaan ma twas al wa laat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mix het zelf potgrond/perliet/kalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahh dat wist ik niet, alleen die agro technics.... (klas het in een hollands boekje en er stond "de enige in belgie") kben er wel langsgeweest, (agro techincs) maar die waren gesloten op een gewone dag? :? in ieder geval wel spijtig maar ik denk ook dat ik buiten groeihormoon alles zelf wel kan mixen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

awel er is er ook eentje in luik "rasta couleurs" heet het in de rue saint-gilles ben er wel nog nie geweest ma heb da gelezen op hune site

 

de groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

in terneuzen vindt je een growshop als je in de streek van antwerpen bent en daarrond

 

 

ik ga naar ijzendijke, dat is dichtst voor west-vlaanderen, het is vlakbij de grens, een halfuurtje rijden vanuit brugge, de prijzen zijn er goedkoop, elke growshop is duur in belgie, want ze halen hun spullen uit holland, ga liever naar een growshop bij de grens, je doet er voordeel mee, en je hebt goedkope stekken. 2.5 euro maximum

 

ga niet naar koewacht vlakbij de grens daar want die kerel is een eikel en een ripper, verkoopt stekken van slechte kwaliteit en liegt over de soort.

en die vraagt veel te veel per stek, die slaat geld uit belgische onwetendheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mix m'n grond ook zelf maar een maat van me koopt in Zaventem bij Greenland. Je vind er alles wat je nodig hebt behalve wiet natuurlijk. Ikzelf ga ook naar Greenland voor voeding en dergelijke. Greenland bereik je via de Brusselsesteenweg. In Zaventem kom je lichten tegen met aan de linkerkant 2 benzinestations (Q8 en Jet). Aan die lichten sla je rechts af en weer direct links. En onmiddelijk opnieuw rechts, je zit dan in een smal straatje in een wijk ofzoiets; het lijkt meer op een getto. Eens in dit straatje is het de tweede straat links. De inkom is groen geverfd. De prijzen vallen heel goed mee en de eigenaar is Nederlander van Surinaamse afkomst. Een heel vriendelijk iemand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

skipton: merci voor de routebeschrijving, maar ik werk op nog geen kilometer afstand van Greenland :-)

Ik ben er al geweest, maar ik wist toen niet dat ze voorgemengde grond hadden (vergeten te vragen :-))

 

Thanks anyway!!!! You'r all the best!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahh dat wist ik niet, alleen die agro technics.... (klas het in een hollands boekje en er stond "de enige in belgie") kben er wel langsgeweest, (agro techincs) maar die waren gesloten op een gewone dag?  :?  in ieder geval wel spijtig maar ik denk ook dat ik buiten groeihormoon alles zelf wel kan mixen..

 

Hoe laat was dat dat je langs ging?

Want in belgië is het heel normaal dat ze tusse de middag warm ete en dus gesloten zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Openingsuren van Agro Technics:

 

maandag : op afspraak

dinsdag : 9.30 - 13 uur

woensdag, donderdag en vrijdag : 13 - 18 uur

zaterdag : 10 - 12 uur

zondag : gesloten

 

Eh voila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...