Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mtchel112

wat vragen

Recommended Posts

ik zit te popelen om een plantje te gaan kweken voor de zomer en kan er niet meer over ophouden, maar er zijn een paar vragen die echt blijven branden bij mij:P

 

ik wil een plantje gaan kweken (gewoon 1tje feminized) voor mezelf, opbrengt hoeft niet veel te zijn (10-15 gram vind ik leuk).

 

nu kwam ik deze tegen http://www.wietzaadjes.nl/shop/green-o-mat...ouse-p-664.html

 

ik wil graag in de vrije natuur gaan kweken, en deze plant geeft denk ik wel genoeg voor mij ;P (het is alleen voor mij om af en toe is lekker te relaxen)

 

mijn vragen:

 

-is deze plant geschikt?

- wanneer zal ik ze zaden?

- waar moet ik de toppen drogen, omdat het plantje maar 40 cm is denk ik gewoon in de schuur in een kist met wat vochtvreters oid. of bij mij op mn kamer als het niet erg ruikt.

 

dankje:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je met 1 plant wil oogsten moet je heel veel geluk hebben en een goeie guerille spot.

ik zou zeker wat meer zaden gaan gebruiken, als je wat wil oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zit te popelen om een plantje te gaan kweken voor de zomer en kan er niet meer over ophouden, maar er zijn een paar vragen die echt blijven branden bij mij:P

 

ik wil een plantje gaan kweken (gewoon 1tje feminized) voor mezelf, opbrengt hoeft niet veel te zijn (10-15 gram vind ik leuk).

 

nu kwam ik deze tegen http://www.wietzaadjes.nl/shop/green-o-mat...ouse-p-664.html

 

ik wil graag in de vrije natuur gaan kweken, en deze plant geeft denk ik wel genoeg voor mij ;P (het is alleen voor mij om af en toe is lekker te relaxen)

 

mijn vragen:

 

-is deze plant geschikt?

- wanneer zal ik ze zaden?

- waar moet ik de toppen drogen, omdat het plantje maar 40 cm is denk ik gewoon in de schuur in een kist met wat vochtvreters oid. of bij mij op mn kamer als het niet erg ruikt.

 

dankje:D

 

en stel dat ik het in mn tuin plaats?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan zou ik nog minimaal 3 zaden bestellen, wil je wat oogsten..

je kan ze altijd nog bewaren voor 2012 :lol:

hier een linkje waar ze ook wel leuke outdoor soorten hebben, ook lowryder's mix hebben ze ooit gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan zou ik nog minimaal 3 zaden bestellen, wil je wat oogsten..

je kan ze altijd nog bewaren voor 2012 :lol:

hier een linkje waar ze ook wel leuke outdoor soorten hebben, ook lowryder's mix hebben ze ooit gehad.

 

en hoe zit het met het drogen, waar kan ik dat het beste doen? ik heb niet veel plaats.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...